;
coinex

قیمت نوکیا 8 برای عرضه در بازارهای اروپا تعیین شد؛ پرچمداری مقرون به صرفه

قیمت نوکیا 8 برای عرضه در بازارهای اروپا تعیین شد
اچ ام دی گلوبال به زودی پرچمدار جدید خود را معرفی خواهد کرد. این دستگاه جدید گوشی نوکیا 8 است که در 16 آگوست (25 مرداد ماه) رونمایی خواهد شد. در حال حاضر و قبل از رونمایی رسمی، قیمت نوکیا 8 در بازارهای اروپایی مشخص شد.

در چند روز گذشته تصاویر مختلفی از این گوشی به بیرون درز کرد که ادعا می‌شود همگی آنها تصاویری واقعی از این گوشی هوشمند جدید است؛ بنابراین بهتر است اکنون کمی درباره قیمت نوکیا 8 صحبت کنیم.

شایعه شده که اچ ام دی گلوبال قصد دارد تا گوشی پرچمدار جدید نوکیا را با قیمتی پایین تر از دستگاه‌های بالارده دیگری همچون گلکسی اس 8، ال جی جی 6 و یا اچ تی سی یو 11 عرضه کند. در اولین گزارش‌ها قیمت نوکیا 8 چیزی کمتر از 600 یورو اعلام شد و احتمالا این اسمارت فون در ایالات متحده نیز با قیمتی در حدود 600 دلار به فروش برسد.

قیمت نوکیا 8 در اروپا

با این حال، به نظر می‌رسد که قیمت نوکیا 8 حتی پایین تر از چیزی است که شایعات نشان می‌دادند. در لیست منتشر شده از Vodafone Romania نسخه سیاه رنگی از این دستگاه با قیمت 517.42 یورو دیده می‌شود، قیمتی که به مراتب پایین تر از 600 یورویی است که شایعات نشان می‌دادند.

سیاست‌ قیمت گذاری گوشی‌های هوشمند در رومانی مطابق با قوانین مشابهی است که در بازارهای اروپای غربی حاکم است. بدین ترتیب قیمت نوکیا 8 در کشورهایی مانند آلمان، ایتالیا، اسپانیا و دیگر کشورهای این منطقه باید چیزی در همین حدود باشد. تنها چیزی که ممکن است باعث شود قیمت این دستگاه در برخی از بازارهای اروپایی کمی متفاوت باشد، هزینه مالیات بر ارزش افزوده بوده که برای کشورهای عضو اتحادیه اروپا نرخ مشابهی ندارد.

اگر چه این اطلاعات از منبع معتبری به دست آمده، اما نمی‌توان با قطعیت درباره آن صحبت کرد. شاید 520 یورو عدد مناسبی برای برچسب قیمت نوکیا 8 باشد، شما چه نظری دارید؟

پیش بینی‌های خود را از قیمت نوکیا 8 با ما در میان بگذارید، بخش نظرات زیر در اختیار شماست.

منبع: phonearena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر