;
coinex

مشخصات نوکیا 9 از طریق بنچمارک انتوتو فاش شد

نوکیا 9
به نظر می‌رسد که مشخصات نوکیا 9 یک بار دیگر در لیست وب سایت بنچمارک انتوتو قرار گرفته است، البته این بار این دستگاه با شماره سریال TA-1052 خودنمایی کرده است. در لیست قبلی بنچمارک انتوتو این دستگاه با شماره سریال TA-1004 دیده شده بود.

لیست بنچمارک انتوتو به طور معمول برخی از مشخصات اصلی این گوشی جدید نوکیا را به نمایش گذاشته است. اگر چه بیشتر مشخصات همان چیزی است که درباره مدل TA-1004 گفته می‌شد، اما این گزارش جدید نشان می‌دهد که مدل TA-1052 به جای دوربین دوگانه با یک دوربین اصلی در پنل پشتی رخ نشان خواهد داد.

شخصی که اسکرین شات بنچمارک انتوتو را در فضای مجازی به اشتراک گذاشته، عکسی از نوکیا 9 با شماره مدل TA-1052 را نیز در شبکه اجتماعی ویبو نشان داده است و همان طور که در تصویر این خبر ملاحظه می‌کنید، دوربین دوگانه در آن دیده نمی‌شود.

مشخصات نوکیا 9

با توجه به لیست منتشر شده از مشخصات نوکیا 9 در بنچمارک AnTuTu، نسخه TA-1052 این گوشی هوشمند دارای صفحه نمایش 5.5 اینچی کواد اچ دی با رزولوشن 1440 در 2560 پیکسل بوده و اعتقاد بر این است که از اسنپدراگون 835 قدرت می‌گیرد.

مشخصات نوکیا 9 در بنچمارک AnTuTu

این دستگاه اندرویدی سیستم عامل اندروید 7.1.1 نوقا را اجرا کرده و فضای ذخیره سازی آن از 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی که این روزها به یک استاندارد معمول تبدیل شده، تشکیل شده است. کار تصویربرداری در آن توسط یک دوربین 13 مگاپیکسلی اصلی در پنل عقب و یک دوربین 13 مگاپیکسلی در پنل جلو انجام می‌شود.

در حال حاضر ما نمی‌توانیم هیچ کدام از مشخصات نوکیا 9 را تایید کنیم، پس فعلا این خبر را در حد و اندازه یک شایعه در نظر بگیرید.

منبع: theandroidsoul

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر