;
coinex

موسس و مدیرعامل تلگرام: از موبوگرام استفاده نکنید!

موسس و مدیرعامل تلگرام: از موبوگرام استفاده نکنید!

یکی از محبوب ترین اپلیکیشن‌هایی که می‌توان گفت یک نسخه غیررسمی از نرم افزار پر کاربر تلگرام است موبوگرام نام دارد.

بسیاری از کاربران ایرانی از این اپلیکیشن استفاده می کنند. اما از دغدغه‌های مهم کاربرانی که از موبوگرام استفاده می کنند، امنیت آن است؟

در پاسخ به سوال یکی از کاربران ایرانی در رابطه با موبوگرام، پاول دورف، در توییتر خود نوشت:

این اپلیکیشن یک شاخه منسوخ، غیر رسمی و کاملا نا امن تلگرام از ایران است. استفاده از آن را توصیه نمی‌کنم!

در پاسخ به سوال یکی از کاربران ایرانی در رابطه با موبوگرام، پاول دورف، در توییتر خود نوشت:  این اپلیکیشن یک شاخه منسوخ، غیر رسمی و کاملا نا امن تلگرام از ایران است. استفاده از آن را توصیه نمی‌کنم!

یکی از ویژگی‌های موبوگرام حالت روح آن است. منظور از حالت روح این است که زمان آنلاین شدن کاربر مشخص نمی‌شود و علاوه بر آن، اگر پیام خوانده شود، علامت خوانده شدن برای فرستنده مشخص نمی‌گردد.

دورف در زمینه استفاده از حالت روح موبوگرام نوشت:

موبوگرام باید به زودی قابلیت‌هایی مثل ویژگی روح را حذف کند، زیرا این دسته از قابلیت‌ها رفتارهای مناسب و حریم خصوصی را نقض می‌کنند.

دورف در زمینه استفاده از حالت روح موبوگرام نوشت:  موبوگرام باید به زودی قابلیت‌هایی مثل ویژگی روح را حذف کند، زیرا این دسته از قابلیت‌ها رفتارهای مناسب و حریم خصوصی را نقض می‌کنند.

مدیرعامل شرکت تلگرام در ادامه نسبت به توسعه دهندگان افزود:

ما قوانین را برای آن‌ها روشن خواهیم کرد. اگر آن‌ها این قوانین را نادیده بگیرند، ما باید برای حفاظت از حریم شخصی کاربران خود وارد عمل بشویم!

مدیرعامل شرکت تلگرام در ادامه نسبت به توسعه دهندگان افزود:  ما قوانین را برای آن‌ها روشن خواهیم کرد. اگر آن‌ها این قوانین را نادیده بگیرند، ما باید برای حفاظت از حریم شخصی کاربران خود وارد عمل بشویم!

.

منبع: tasnimnews

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر