;
coinex

انتشار رده‌ بندی کیفی خودروهای داخلی

انتشار رده‌ بندی کیفی خودروهای داخلی

در تیرماه امسال بود که گزارش رده بندی کیفی مربوط به خودروهای سواری داخلی منتشر گردید.

خودروهایی با قیمت کمتر از 25 میلیون تومان، شامل تیبا، سایپا ۱۱۱، سایپا ۱۳۲ و سایپا ۱۳۱ هستند که از 5 ستاره کیفی مربوط به این رده، تیبا 2 ستاره دریافت نمود و سایپا در مدل‌های بیان شده در پایین‌ترین سطح بوده و یک ستاره دریافت کردند.

خودروهایی با قیمت بین 25 تا 50 میلیون تومان، شامل تندر ۹۰ اتوماتیک پلاس، ساندرو، تندر ۹۰ اتوماتیک، پارس تندر و پژو 207 بودند. این خودروها نیز در رده‌بندی کیفی چهار ستاره از پنج ستاره دریافت کردند.

در رده بندی کیفی دیگر خودروهای تندر ۹۰ پارس خودرو، تندر ۹۰ ایران خودرو، رانا، آریو، پژو ۲۰۶ صندوق‌دار، پژو ۲۰۶ و دنا پلاس، هر کدام سه ستاره از پنج ستاره کیفی را کسب نمودند.

خودروهای نیو ام‌وی‌ام ۳۱۵، دنا، دانگ‌فنگ‌ اچ‌۳۰ و سمند سورن، هر کدام در این رده بندی کیفی توانستند دو ستاره از پنج ستاره را کسب نمایند.

پژو ۴۰۵، پژو پارس، سمند، ساینا و تیبا هاچ‌بک، در پایین‌ترین سطح کیفی تولید شده قرار دارند و تنها یک ستاره از پنج ستاره کیفی را کسب نمودند.

خودروهایی با قیمت بین 50 تا 75 میلیون شامل هیوندای آی‌۱۰، با کسب چهار ستاره کیفی و بقیه خودروهای این رده بندی خودروهای آریزو ۵، چانگان cs۳۵، جک j۵ و برلیانس اچ‌۳۳۰ سه ستاره از پنج ستاره کیفی را کسب نمودند. خودروی آریو اتوماتیک نیز دارای دو ستاره کیفی است.

سایر خودروهای مربوط به این رده‌بندی که شامل ام‌وی‌ام ۵۵۰ و لیفان ایکس‌۶۰ هستند توانستند تنها یک ستاره از پنج ستاره کیفی را دریافت کنند و در پایین‌ترین سطح کیفی قرار دارند.

رده بندی کیفی دیگر شامل خودروهایی با محدوده قیمت ۷۵ تا ۱۰۰ میلیون تومان است که در آن هیوندای آی‌۲۰ و سراتو، چهار ستاره از پنج ستاره کیفی را کسب کرده‌ و تیگو ۵ و جک s۵ نیز سه ستاره از پنج ستاره کیفی را کسب نمودند.

دو خودرو در گروه بالای 100 میلیون تومان قرار دارند که شامل نیو مزدا ۳ و سوزوکی گراند ویتارا هستند و هر دو توانستند چهار ستاره از پنج ستاره را دریافت کنند.

در گروه خودروهایی با سطح قیمت بالاتر از ۱۰۰ میلیون تومان نیز دو خودروی نیو مزدا ۳ و سوزوکی گراند ویتارا چهار ستاره از پنج ستاره کیفی را کسب کرده‌اند.

.

منبع: isna

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر