;
coinex

با انتشار رندری جدید، طراحی نهایی گلکسی نوت 8 سامسونگ رخ نشان داد

طراحی نهایی گلکسی نوت 8 سامسونگ رخ نشان داد
اوان بلاس که با نام مستعار evleaks@ در توییتر شناخته می‌شود، رندری از گوشی گلکسی نوت 8 سامسونگ را در فضای مجازی به اشتراک گذاشت.

اگر به تصویر ارائه شده نگاه کنید، دو نسخه طلایی و مشکی رنگ این دستگاه را خواهید دید، این تصویر نه تنها نمایی از پنل جلویی گلکسی نوت 8 سامسونگ را به نمایش می‌گذارد، بلکه نمای پنل عقبی آن را نیز به خوبی نشان می‌دهد. در کنار این تصاویر قلم اس پن استایلوس نیز به چشم می‌خورد.

همان طور که در تصویر می‌بینید، گلکسی نوت 8 شبیه به گلکسی اس 8 طراحی شده و تا حدودی شباهت‌هایی با اس 8 پلاس نیز دارد. پنل جلوی آن با حاشیه‌های بسیار باریکی همراه شده و نمایشگر بی‌نهایت سامسونگ زینت بخش آن است.

در سمت راست این اسمارت فون کلید پاور / قفل قرار گرفته و این در حالیست که کلیدهای تنظیم صدا و دکمه اختصاصی بیکسبی در سمت چپ آن دیده می‌شود. پنل پشتی گلکسی نوت 8 سامسونگ شیشه‌ای بوده و در دو طرف خمیده شده است. دوربین دوگانه در پنل پشت تعبیه شده و در کنار آن چند سنسور دیگر که شامل LED دوگانه، اسکنر اثر انگشت و سنسور ضربان قلب است، خودنمایی می‌کند.

قلم اس پن این پرچمدار جدید سری گلکسی نوت در دو رنگ به تصویر کشیده شده و همان طور که قابل مشاهده است یک دکمه بر روی آن وجود دارد. این قلم در واقع بسیار به قلم اس پن که با گلکسی نوت 7 و همچنین گلکسی نوت FE عرضه شد، شبیه است.

گلکسی نوت 8 سامسونگ در اواخر ماه جاری میلادی معرفی خواهد شد و احتمالا در دو نسخه متفاوت عرضه شود. نسخه‌ای از آن به پردازنده اسننپدراگون 835 کوالکام مجهز بوده و مدل دیگر با پردازنده 8 هسته‌ای 64 بیتی اگزینوس 8895 ساخت سامسونگ، وارد بازار می‌شود.

گفته می‌شود که سامسونگ گلکسی نوت 8 دارای یک صفحه نمایش بی کران 6.3 اینچی سوپر آمولد با کیفیت تصویری کواد اچ دی پلاس بوده، 6 گیگابایت رم داشته و 64 یا 128 گیگابایت حافظه داخلی آن قابل ارتقا خواهد بود.

این فبلت احتمالا انرژی مورد نیاز روزانه خود را از یک باتری 3500 میلی‌آمپر ساعتی تامین کرده و با سیستم عامل اندروید 7.1.1 نوقا از جعبه خارج خواهد شد. رابط کاربری سفارشی سامسونگ نیز بر بالای همین سیستم عامل گوگل نقش خواهد بست.

منبع: androidheadlines

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر