;
coinex

کیبورد جی بورد در آی او اس با یوتیوب و نقشه‌ی گوگل مرتبط شده است

کیبورد جی بورد در آی او اس با یوتیوب و نقشه‌ی گوگل مرتبط شده است

گوگل روز گذشته اپلیکیشن کیبورد خود یعنی جی بورد (Gboard) را برای آی او اس به‌روزرسانی کرده و سه ویژگی بزرگ را به این اپلیکیشن افزوده است. اولین و مهم‌ترین تغییر این است که گوگل اکنون کیبورد خود را با نقشه‌ی گوگل و یوتیوب مرتبط کرده، این یعنی شما پس از لمس کردن آیکون G اکنون می‌توانید سه عمل انجام دهید؛ اول اینکه مانند قبل به جستجوی اینترنتی بپردازید، دوم در یوتیوب ویدیو جستجو کنید و سوم محل خود یا هر آدرسی که می‌خواهید را به اشتراک بگذارید.

تمام این کارها به‌راحتی و بدون باز کردن هیچ اپلیکیشن اضافه‌ای از داخل همین کیبورد انجام می‌گیرند و در هنگام چت کردن با دوستان خود وقتی به یاد یک ویدئوی جالب افتادید تنها کافی است از امکانات مذکور استفاده کرده و با کیبورد خود آن را جستجو کنید.

به‌عنوان آخرین ویژگی جدید نیز جی بورد به شما امکان می‌دهد که در کیبورد خود نقاشی کنید یا بهتر بگوییم شکل بکشید؛ با لمس کردن کلید emoji و سپس لمس آیکون خودکار به این امکان دسترسی پیدا خواهید کرد. اگر فکر می‌کنید این روش برای ارتباط بهتر، می‌تواند کمک کننده باشد، شکل مورد نظر خود را به راحتی نقاشی کنید!

ضمنا سه زبان جدید نیز به این کیبورد دوست داشتنی افزوده شده‌اند: عربی، عبری و مهم‌تر از همه زبان شیرین فارسی. پس هرچه زودتر کیبورد جی بورد خود را از اپ استور به‌روزرسانی کنید.

منبع: gsmarena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر