;
coinex

صفحه نمایش آیفون 8 اپل می‌تواند بزرگتر از آن چیزی باشد که تصور می‌شد!

صفحه نمایش آیفون 8 اپل
گفته می شود که ممکن است با معرفی آیفون 8 اپل تمامی تصورات ما از اندازه این گوشی هوشمند تغییر کند. احتمالا صفحه نمایش آیفون 8 بزرگتر از آن چیزی است که پیش از این در شایعات مختلف به آن اشاره شده بود.

تاکنون شایعات زیادی درباره پرچمدار جدید غول کوپرتینو منتشر شده است، اما به تازگی شایعه‌ای منتشر شده که با دیگر خبرهای مربوط به این دستگاه تفاوت دارد.

بعد از آنکه اپل به طور تصادفی سیستم عامل اسپیکر هوشمند هوم پاد (HomePod) را منتشر کرد. تعداد زیادی از توسعه دهندگان و علاقمندان را بر آن داشت تا برای به دست آوردن اطلاعات جذاب و جدید درباره محصولات آینده این کمپانی، کدهای این سیستم عامل را خط به خط مورد کنکاش قرار دهند.

چیزی که به نظر می‌رسد از این کدها استخراج شده، درباره طراحی آیفون 8 اپل و همچنین اطلاعاتی در مورد قابلیت تشخیص چهره این اسمارت فون به ما ارائه می‌دهد، اما این همه ماجرا نیست!

افراد کنجکاو در شبکه اجتماعی ردیت موضوع جالب دیگری را از این کدها به دست آورده‌ و آن را به اشتراک گذاشته‌اند. این مورد جذاب به اندازه صفحه نمایش آیفون 8 و رزلوشن آن مربوط است.

مدتهاست که شایعات مختلف به اندازه 5.8 اینچی نمایشگر اولد آیفون 8 (این اندازه بدون احتساب گوشه‌های منحنی است) بدون نسبت تصویر غیرعادی که در گوشی‌های گلکسی اس 8 و یا ال جی جی 6 مشاهده شد، اشاره داشته‌اند. با این حال چند خط کد از سیستم عامل هوم پاد چیز دیگری را نشان می‌دهد!

کدهای موجود در سیستم عامل HomePod به دستگاهی با نمایشگر 3x Retina و رزولوشن 1125 در 2463 پیکسل اشاره دارد. تا اینجا چیز عجیبی وجود ندارد، چرا که تحلیلگر معروف KGI، مینگ چی کو (Ming-Chi Kuo) پیش بینی کرده بود که آیفون جدید اپل با چنین رزولوشنی خودنمایی خواهد کرد.

اما چیز جالبی که در این کدها به چشم می‌خورد، به اندازه صفحه نمایش آیفون 8 اپل مربوط است. برخلاف شایعات گسترده‌ای که درباه نمایشگر 5.8 اینچی آیفون 8 وجود دارد، این کدها می‌گویند که درواقع نمایشگر آیفون 8 یک صفحه نمایش بزرگ 6.5 اینچی خواهد بود. این کدهای مورد نظر است:

3xRetina6.5Inch

1125x2436x3x326

در زیر دو تصویر برای شما قرار داده شده است. در تصویر شماره 1، پنل 5.5 اینچی آیفون 7 پلاس با رزولوشن 1080p را ملاحظه می‌کنید که درون یک نمایشگر 6.5 اینچی با رزولوشن 1125 در 2436 پیکسل قرار گرفته است و در تصویر شماره 2، اندازه نمایشگر جدید شایعه شده برای آیفون 8 اپل را می‌بینید که روی آیفون 7 پلاس را پوشانده است.

با این رزولوشن، نمایشگر 6.5 اینچی جدید دارای تراکم پیکسلی 412 پیکسل بر هر اینچ بوده که کمی بیشتر از تراکم پیکسلی 401ppi در آیفون 7 پلاس است.

این اطلاعات را نمی‌توان به صورت قطعی تایید کرده و درست دانست، اما اگر آیفون 8 اپل به چنین نمایشگر بزرگی مجهز شود، به شدت جلب توجه خواهد کرد.

شما کدام اندازه را ترجیح می‌دهید؟ آیا با صفحه نمایش 5.8 اینچی آیفون 8 موافقید و یا اینکه از دردست گرفتن یک آیفون 6.5 اینچی لذت خواهید برد؟

منبع: phonearena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر