;
coinex

تاریخ عرضه گوشی ال جی کیو 6 اعلام شد

گوشی ال جی کیو 6
تاریخ عرضه گوشی ال جی کیو 6 (LG Q6) توسط این کمپانی اعلام شد. فردا روز رونمایی از این گوشی هوشمند است. این دستگاه یک نسخه مینی از پرچمدار ال جی جی 6 است.

کمپانی ال جی به تازگی سری جدید ال جی Q خود را معرفی کرد. سری ال جی کیو گوشی‌های هوشمندی بین سری‌های پرچمدار جی / وی و سری‌های پایین‌تر ایکس / کا است. اولین گوشی هوشمندی که تحت این عنوان رونمایی شد، گوشی ال جی کیو 6 بوده که نسخه‌ای مینی از گوشی پرچمدار ال جی جی 6 است.

ال جی این گوشی هوشمند را در دو نسخه عرضه خواهد کرد. مدل LG Q6α و مدل رده بالاتر ال جی کیو 6 پلاس (+LG Q6) دو نسخه متفاوت از گوشی ال جی کیو 6 است.

کمپانی کره‌ای ال جی اولین مدل از گوشی ال جی Q6 را در تاریخ 2 آگوست (فردا، 11 مرداد ماه) در کره جنوبی، موطن اصلی خود عرضه می‌کند. این گوشی هوشمند توسط دو تا سه اپراتور محبوب کره به فروش می‌رسد. فروش آنلاین آن نیز توسط LG U Plus و KTانجام می‌گیرد.

بر اساس گزارش‌های قبلی، قیمت ال جی کیو 6 برای عرضه در بازارهای کره 400 هزار وون معادل 356 دلار است. قیمت نهایی این گوشی که شامل مالیات نیز خواهد بود، 373 دلار است. این دستگاه در سه رنگ مختلف پلاتینیومی، مشکی و سفید در دسترس قرار می‌گیرد.

بد نیست این موضوع را یادآوری کنیم که موبایل ال جی کیو 6 اولین گوشی هوشمند پس از پرچمدار ال جی جی 6 است که به صفحه نمایش فول ویژن مجهز (Full Vision) است. این نمایشگر 5.5 اینچی با نسبت تصویر 18:9 می‌تواند یک تجربه دیداری بسیار عالی را برای کاربران فراهم کند. ساختار این دستگاه نیز به لطف آلومینیوم سری 7000 بسیار بادوام و قدرتمند است.

در دل ال جی کیو 6 پردازنده اسنپدراگون 435 به عنوان قلب تپنده این دستگاه انجام وظیفه می‌کند، پردازنده ای که با سرعت کلاک 1.4 گیگاهرتز داده ها را پردازش می‌کند. 3 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی داشته و از سیستم عامل اندروید 7.1.1 نوقا قدرت می‌گیرد. انرژی لازم برای کارهای روزانه نیز از یک باتری با ظرفیت 3000 میلی‌آمپر ساعت تامین می‌شود.

بخش ثبت تصاویر در ال جی کیو 6 از دو دوربین 13 مگاپیکسلی در پنل پشتی و یک دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی در جلو تشکیل شده است.

منبع: theandroidsoul

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر