;
coinex

آنچه تاکنون درباره گوشی هوشمند هواوی میت 10 می دانیم؛ اخبار، شایعات و تاریخ انتشار

آنچه تاکنون درباره گوشی هوشمند هواوی میت 10 می دانیم؛ اخبار، شایعات و تاریخ انتشارگوشی هوشمند هواوی میت 10 یکی از پرچمداران سال 2017 است که بسیاری در انتظار آن هستند.

هواوی میت 9 که در سال 2016 معرفی شد، یکی از بهترین دستگاه هایی بود که با نمایشگر بزرگ، عمر باتری فوق العاده، قدرت سخت افزاری بالا و کیفیت دوربین شگفت انگیز همراه بود.

کمپانی هواوی قصد دارد همین روند را در سال جاری با گوشی هوشمند هواوی میت 10 تکرار کند. به همین دلیل نیز تمامی اخبار و شایعاتی که تا به حال پیرامون این اسمارت فون منتشر شده را جمع آوری کرده ایم که آنها را با شما به اشتراک می گذاریم؛ با تکراتو همراه شوید:

گوشی هوشمند هواوی میت 10 احتمالا با رقیبانی همچون سامسونگ گلکسی نوت 8، گلکسی اس 8 پلاس، آیفون 8 پلاس و بسیاری از گوشی های بزرگ روبرو خواهد بود. با این اوصاف، احتمالا بسیاری از این مشخصات صحت خواهند داشت و ارزش این را دارند که تا پایان سال 2017 منتظر راه اندازی این موبایل بمانید.

تاریخ انتشار و قیمت گوشی هوشمند هواوی میت 10

تاریخ انتشار و قیمت گوشی هوشمند هواوی میت 10

نکات کلیدی:

  • گوشی هوشمند هواوی میت 10 در سال جاری راه اندازی می شود
  • این دستگاه با برچسب قیمتی بالایی همراه است

اگر به خاطر داشته باشید، گوشی هواوی میت 9 گران تر از هواوی میت 8 بود؛ بنابراین انتظار نداریم که کمپانی هواوی با اختلاف قیمتی بسیار بالایی، گوشی هوشمند هواوی میت 10 را به فروش برساند. گوشی موبایل هواوی میت 9 با برچسب قیمتی 599.99 دلار راه اندازی شد، بنابراین قیمتی نزدیک به این را برای میت 10 پیش بینی می کنیم.

کمپانی هواوی هیچ تاریخی را به عنوان زمان راه اندازی این موبایل اعلام نکرده است؛ با اینحال برخی منابع آگاه مدعی هستند که گوشی هوشمند هواوی میت 10 در اکتبر 2017 (مهر و آبان) راه اندازی می شود؛ این بدان معناست که میت 10 در کمتر از یک سال که از راه اندازی میت 9 می گذرد (آبان، آذر)، کار خود را آغاز می کند.

لازم به ذکر است که مدیرعامل هواوی، ریچارد یو در مصاحبه ی اخیر خود با بلومبرگ اعلام کرد که گوشی هوشمند هواوی میت 10 می تواند گوشی آیفون 8 اپل را به چالش بکشد؛ هر دو موبایل در سپتامبر آینده رونمایی می شوند.

مشخصات گوشی هوشمند هواوی میت 10

نکات کلیدی:

  • نمایشگر 6 اینچی بدون حاشیه با نسبت ابعاد 2:1
  • رزولوشن 2160 در 1080
  • دوربین سلفی دوگانه با مهارت اسکن چهره ی سه بعدی

یکی از جالب توجه ترین نکاتی که پیرامون گوشی موبایل هواوی میت 10 منتشر شده این است که تولیدکننده قصد دارد نمایشگر آن را به صورت کاملا بدون حاشیه طراحی کند. به گزارش خبرگزاری اوبرگیزمو، منابع چینی مدعی هستند که میت 10 با طراحی صفحه نمایشی که این روزها محبوبیت بیشتری یافته و در گوشی های گلکسی اس 8 و ال جی جی 6 تعبیه شده، همراه خواهد شد.

خبرگزاری های دیگر نیز از نمایشگر 6.0 اینچی 2160 در 1080 با نسبت ابعاد 2:1 در گوشی هوشمند هواوی میت 10 خبر می دهند. این نسبت ابعاد باعث کشیده تر شدن موبایل می شود که به رقیبان 2017 میت 10 شباهت دارد.

نکته ی دیگری که تقریبا از آن مطمئن هستیم این است که هواوی میت 10 با نمایشگر تقریبا بدون حاشیه همراه خواهد بود. منابع آگاه همچنین مدعی هستند که میت 10 از اسکنر عنبیه چشم و مهارت های تشخیص چهره ی سه بعدی برخوردار می شود؛ این قابلیت در عملکرد بهتر واقعیت افزوده موثر است.

این کاربر مدعی است که گوشی هوشمند هواوی میت 10 به سیستم دوربین دوگانه در نمای جلویی مجهز می شود

نکته ی جالب توجه دیگر از طریق یکی از کاربران وب سایت چینی ویبو منتشر شد؛ این کاربر مدعی است که گوشی هوشمند هواوی میت 10 به سیستم دوربین دوگانه در نمای جلویی مجهز می شود؛ البته هیچ اطلاعاتی از افشاکننده در دست نیست، بنابراین نمی توان این خبر را چندان دقیق دانست. لازم به ذکر است که کمپانی هواوی قیمت زیادی را برای تکنولوژی دوربین دوگانه با همکاری لایکا پرداخت کرده است؛ با این اوصاف، اگر قابلیت های دوربین سلفی نیز آپگرید شود، چندان دور از ذهن نخواهد بود.

ریچارد یو، مدیرعامل هواوی همچنین اعلام کرد که کیفیت دوربین در میت 10 بهتر خواهد شد؛ علاوه بر این، عمر باتری و قابلیت های شارژ سریع در این موبایل پیشرفت چشمگیری داشته است.

این احتمال وجود دارد که سیستم دوربین دوگانه ی پیشرفته در گوشی هواوی پی 10 در میت 10 نیز به کار گرفته شود. همچنین انتظار می رود که تراشه ی Kirin 970 که مدتهاست در انتظار آن بوده ایم نیز با این موبایل کار خود را آغاز کند. گوشی هواوی میت 9 با پردازنده ی Kirin 960 همراه بود؛ بنابراین این احتمال وجود دارد که گوشی هوشمند هواوی میت 10 و هواوی پی 11 از نسل جدید تراشه ی این کمپانی برخوردار شوند. مجهز شدن میت 10 به Kirin 970، چندان دور از ذهن نیست؛ چرا که بنا بر گفته ی ریچارد یو، این موبایل با آیفون 8 اپل رقابت خواهد کرد.

آنچه انتظار داریم در گوشی هوشمند هواوی میت 10 شاهد آن باشیم

اما کاربران و هوادارن برند هواوی ترجیح می دهند که اسمارت فون هواوی میت 10 با چه خصوصیاتی همراه باشد؟ در ادامه، مواردی که در این زمینه جمع آوری کرده ایم را به اشتراک می گذاریم:

1. قیمت کمتر

آنچه انتظار داریم در گوشی هوشمند هواوی میت 10 شاهد آن باشیم

اگر گوشی هواوی میت 10 بخواهد در میان بهترین گوشی های هوشمند 2017 قرار بگیرد، باید با برچسب قیمتی مناسبی همراه شود. هواوی سالهاست که به عنوان جایگزین اندرویدی مقرون به صرفه ی برندهای اچ تی سی، ال جی و سامسونگ شناخته می شود، اما در هواوی میت 9، شاهد قیمت گذاری جدیدی از این کمپانی چینی بودیم.

امیدواریم که کمپانی هواوی، قیمت های خود را بار دیگر کاهش دهد؛ چرا که هواوی میت 9 با قیمت 599.88 دلار، گوشی گران قیمتی به شمار می رفت.

2. صفحه نمایش کواد اچ دی

گوشی موبایل هواوی میت 9 با تکنولوژی واقعیت مجازی سازگار نبود و با 1080p نمی توان صفحه نمایشی با رزولوشن بالا را از آن انتظار داشت؛ قطعا چنین دستگاهی نمی تواند با گلکسی نوت 8 سامسونگ رقابت کند.

امیدواریم گوشی موبایل هواوی میت 10 با رزولوشن بالاتری همراه شود تا بتواند با تکنولوژی واقعیت مجازی Daydream گوگل سازگار شود.

3. رابط کاربری جدید

رابط کاربری اموشن (Emotion UI) در دستگاه های هواوی یک مولفه ی بحث برانگیز در طراحی موبایل است. برخی افراد از طراحی کلی رابط کاربری هواوی لذت می برند و برخی دیگر، به نوعی از آن تنفر دارند.

هواوی در سال های اخیر بسیار تلاش کرده تا این رابط را بهینه تر کند. امیدواریم تا زمان راه اندازی موبایل هواوی میت 10 ، این کمپانی بتواند حجم برنامه های غیر کاربردی را کاهش دهد و دسترسی به اپلیکیشن ها را برای یک تجربه کاربری بهینه، آسان تر کند.

4. طراحی ضد آب

هواوی در هیچ کدام از گوشی های اخیر خود از طراحی ضد آب استفاده نکرده است؛ با اینحال امیدواریم که این تکنولوژی در گوشی هوشمند هواوی میت 10 به کار گرفته شود.

هواوی در هیچ کدام از گوشی های اخیر خود از طراحی ضد آب استفاده نکرده است؛ با اینحال امیدواریم که این تکنولوژی در گوشی هوشمند هواوی میت 10 به کار گرفته شود.

یک بدنه ی مقاوم تر می تواند مزیتی برای گوشی های سری میت هواوی باشد. می دانیم که گوشی های آیفون 7 و گلکسی اس 8 سامسونگ از این قابلیت برخوردار هستند.

5. سازگاری با دستیار هوشمند آمازون، الکسا

کاربران هواوی میت 9 در آمریکا از پشتیبانی دستیار هوشمند الکسا برخوردار هستند؛ اما این قابلیت در سایر نقاط جهان در دسترس نیست. امیدواریم هواوی بتواند پشتیبانی از الکسا را در گوشی هوشمند هواوی میت 10 قرار دهد.

.

منبع: techradar

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر