;
coinex

مشخصات گوشی هوشمند نوکیا 9 در پایگاه داده GFXBench رویت شد

مشخصات گوشی هوشمند نوکیا 9 در پایگاه داده GFXBench رویت شدکمپانی HMD Global قصد دارد در تاریخ 16 آگوست (25 مرداد) از اولین پرچمدار خود با برند نوکیا یعنی گوشی هوشمند نوکیا 9 رونمایی کند. لازم به ذکر است که در برخی از سایت ها، این گوشی هوشمند با نام نوکیا 8 ذکر می شود.

با نزدیک شدن به زمان رونمایی، اخبار و شایعات بیشتری پیرامون این پرچمدار منتشر می شود؛ امروز نیز شاهد انتشار مشخصات گوشی هوشمند نوکیا 9 در پایگاه داده GFXBench بوده ایم.

مشخصات گوشی هوشمند نوکیا 9 در پایگاه داده GFXBench رویت شد

مشخصات گوشی هوشمند نوکیا 9

لیست مشخصات جدید به نوعی شایعات گذشته را تایید می کند. نوکیا 9 از نمایشگر 5.3 اینچی QHD با رزولوشن 2560 در 1440 برخوردار است. یک تراشه کوالکوم اسنپدراگون 835 تامین قدرت دستگاه را به عهده دارد. علاوه بر این، یک تراشه ی گرافیکی آدرنو 540، رم 4 گیگابایتی و حافظه ی 64 گیگابایتی نیز برای این موبایل در نظر گرفته شده است.

با توجه به اطلاعات فاش شده در GFXBench، به نظر می رسد گوشی هوشمند نوکیا 9 از دوربین اصلی 12 مگاپیکسلی برخوردار باشد؛ البته یک دوربین سلفی 12 مگاپیکسلی نیز در نمای جلویی تعبیه شده است. هر دو دوربین از ضبط ویدیو با کیفیت 4K پشتیبانی می کنند. این موبایل به اندروید7.1.1 نوقا مجهز خواهد شد.

با توجه به این مشخصات، به نظر می رسد که بالاخره و پس از سال ها، شاهد یک گوشی رده بالا از برند نوکیا خواهیم بود و همین مساله نیز رویداد رونمایی در تاریخ 16 آگوست را هیجان انگیزتر می کند.

.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر