;
coinex

رندر گلکسی نوت 8 در رنگ مشکی، زیبایی این دستگاه هوشمند را به تصویر می کشد

رندر گلکسی نوت 8 در رنگ مشکی، زیبایی این دستگاه هوشمند را به تصویر می کشدبه تازگی تصویر رندر گلکسی نوت 8 در رنگ مشکی توسط افشاکننده ی مشهور، ایوان بلاس منتشر شد. از آنجاییکه این تصویر توسط یک منبع معتبر منتشر شده، پس می توان گفت که او به یک رندر معتبر و قابل استناد از پرچمدار سری نوت سامسونگ، دست یافته است.

در هفته ی گذشته، افشا کننده ی دیگری با نام Ronald Quandt مدعی شد که گوشی گلکسی نوت 8 در رنگ های مشکی، خاسکتری روشن و آبی عرضه می شود. با توجه به انتشار رندر گلکسی نوت 8 ، می توان نتیجه گرفت که نسخه ی مشکی این موبایل با عنوان Midnight Black کار خود را آغاز می کند. همانطور که مشاهده می کنید، رندر گلکسی نوت 8 که توسط ایوان بلاس منتشر شده، تنها پنل جلویی را نشان می دهد و تصویر پنل پشتی در دست نیست.

به تازگی تصویر رندر گلکسی نوت 8 در رنگ مشکی توسط افشاکننده ی مشهور، ایوان بلاس منتشر شد.

گوشی سامسونگ گلکسی نوت 8 با نمایشگر واقعا بزرگ همراه خواهد بود. این احتمال وجود دارد که سامسونگ در طراحی این موبایل نیز از صفحه نمایش بینهایت با نسبت ابعاد 18.5:9 که در گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس نیز به کار گرفته شده بود، استفاده کند. شایعات حاکی از آن هستند که گوشی گلکسی نوت 8 از نمایشگر 6.3 اینچی با رزولوشن 2160 در 4428 برخوردار می شود.

همانطور که در رندر گلکسی نوت 8 مشاهده می کنید، نمایشگر این موبایل در لبه های سمت راست و چپ خمیده بوده و با حاشیه های بسیار باریکی همراه است. لبه ی بالایی نیز همانند گلکسی اس 8 پلاس، جایگاه قرار گرفتن گوشی، اسکنر عنبیه چشم و سایر سنسورهاست.

چند هفته قبل، ایوان بلاس مدعی شده بود که این موبایل به صورت رسمی با نام Galaxy Note8 کار خود را آغاز می کند و با بهترین استانداردهای کمپانی تولید کننده همراه است.  لازم به ذکر است که این موبایل به تازگی تاییدیه FCC را نیز دریافت کرده است.

گفته می شود که نسخه های نوت 8 با اسنپدراگون 835 تنها در بازار آمریکا به فروش می رسند؛ این در حالیست که سایر بازارهای جهان از این موبایل با تراشه اگزینوس 8895 بهره می برند. تنظیمات دوربین دوگانه سامسونگ گلکسی نوت 8 از لنزهای 13 مگاپیکسلی زاویه گسترده و لنزهای 12 مگاپیکسلی تله فوتو تشکیل شده است. اندروید 7.0 نوقا به صورت پیش فرض روی دستگاه اجرا می شود. همچنین انتظار می رود که قلم استایلوس اس پن و باتری امن 3300 میلی آمپر ساعتی نیز این موبایل را همراهی کنند.

فبلت هوشمند سامسونگ گلکسی نوت 8 در تاریخ 23 آگوست (1 شهریور) کار خود را آغاز می کند. بازارهای کره جنوبی، آمریکا و بریتانیا در اوایل سپتامبر، میزبان این اسمارت فون خواهند بود. سایر بازارهای جهان از ماه اکتبر (مهر، آبان) به عرضه ی نوت 8 می پردازند.

.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر