;
coinex

گوشی هواوی میت 10 در 24 مهر ماه معرفی خواهد شد

گوشی هواوی میت 10
به نظر می‌رسد که هواوی قصد دارد تا در روز 16 اکتبر (24 مهر) گوشی هواوی میت 10 خود را معرفی کند.

کمپانی چینی هواوی طبق یک عادت هرساله، فبلت‌های جدید سری میت خود را در فصل پاییز معرفی می‌کند، به همین دلیل بسیاری از طرفداران این برند چینی منتظرند تا در ماه‌های آینده فبلت جدید این کمپانی را ببینند. بر اساس گزارش جدیدی که به تازگی منتشر شده، گوشی هواوی میت 10 در روز 24 مهر با برگزاری رویدادی در مونیخ آلمان رخ نشان می‌دهد.

گفته می‌شود که در رویداد رونمایی از فبلت جدید هواوی دستگاه دیگری که ادعا می‌شود نسخه کوچکتری از میت 10 باشد نیز رونمایی خواهد شد. این گوشی، هواوی میت 10 لایت (Huawei Mate 10 Lite ) است که در کنار پرچمدار جدید هواوی خودنمایی خواهد کرد.

جالب اینجاست که هواوی هنوز این تاریخ را تایید نکرده است، اما منابع خبری بسیاری با تاکید این تاریخ را زمان رونمایی از گوشی هواوی میت 10 اعلام کرده‌اند.

مشخصات گوشی هواوی میت 10

با توجه به شایعات قبلی درباره مشخصات هواوی میت 10 به نظر می‌رسد که این فبلت دارای یک نمایشگر 6 اینچی لبه به لبه با نسبت تصویر 18:9 بوده و از پردازنده کرین 970 قدرت خواهد گرفت. این پردازنده که با لیتوگرافی 10 نانومتری طراحی شده توسط 4 گیگابایت رم پشتیبانی خواهد شد.

سیستم دوربین دوگانه و ساختاری فلزی از ویژگی‌هایی است که برای این دستگاه جدید پیش بینی می‌شود. باید منتظر جزئیات بیشتر در روزهای آینده باشیم.

منبع: ubergizmo

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر