;
coinex

با محصولات MGCOOL آشنا شوید؛ تولید کننده چینی گجت‌های ارزان و کاربردی

با محصولات MGCOOL آشنا شوید؛ تولید کننده چینی گجت‌های ارزان و کاربردی

شرکت چینی MGCOOL – ام‌جی‌کول، محصولات متعددی را تولید کرده تا کامل کننده سبک زندگی مردم باشند. این محصولات شامل طیف وسیعی از دوربین‌های اکشن کم (action camera)، لوازم صوتی و ضبط صدا و لوازم پوشیدنی است. مدارس و دانشگاه‌ها در چین در چند هفته دیگر آغاز می‌شود و والدین به دنبال خرید برای فرزندانشان هستند.

سری اکشن کمراهای Explorer انتخاب مناسبی برای دانش آموزان هستند تا برای پروژه‌هایشان از آن استفاده کنند. با MGCOOL Wave می‌توانند دروس صوتی و ویدیویی را بشنوند. MGCOOL Band 2 نیز گجتی برای ورزش و سلامتی است که برای دوران مدرسه مفید است. این محصولات قیمت مناسبی هم دارند. در اینجا نگاهی می‌اندازیم به چند مورد از محصولات متنوع MGCOOL؛ با تکرا همراه باشید.

دوربین MGCOOL Explorer 1S

دوربین MGCOOL Explorer 1S

این دوربین در رنگ‌های مشکی و نقره‌ای موجود، و دارای صفحه نمایشی 2 اینچی، پردازنده Novatek NT96660 و سنسور IMX078 سونی با قابلیت گرفتن عکس تا 20 مگا پیکسل (شروع از 5 مگا پیکسل) است. این دوربین همچنبن می‌تواند ویدیوهای 4K را در 24 فریم بر ثانیه و FullHD را در 60 فریم بر ثانیه به ثبت برساند. لنز واید با زاویه 170 درجه و قابلیت H.264 که مربوط به فشرده سازی ویدیو است نیز در دوربین موجود است. ضد آب بودن تا 30 متر بر ثانیه و باتری با ظرفیت 1050mAh از دیگر ویژگی‌های آن است که با هر بار شارژ کامل، می‌توان تا 80 دقیقه ویدیو FHD ضبط کرد.

دوربین MGCOOL Explorer ES

دوربین MGCOOL Explorer ES

دوربین MGCOOL Explorer ES دارای پردازنده Allwinner V3، سنسور FULL HD و لنز واید 170 درجه است. رزولوشن عکاسی دوربین 16 مگا پیکسل (شروع از 2M) است و می‌توانید ویدیو 3K را در 15 فریم بر ثانیه و 2K را با 30 فریم بر ثانیه ثبت کنید. این دوربین از حالت خودرو نیز پشتیبانی می‌کند و تا 30 متر نیز ضد آب است. Explorer ES با باتری 1050 میلی آمپری، می‌تواند 90 دقیقه کار کند. قیمت این محصول حدود 45 دلار است.

دوربین MGCOOL Explorer Pro

دوربین MGCOOL Explorer Pro

اکشن کم MGCOOL Explorer Pro دارای صفحه نمایش 2 اینچی و پردازنده Allwinner V3، به همراه سنسور IMX179 سونی، لنز 6G و لنز واید 170 درجه است. عکس‌های گرفته شده شفاف است و می‌توان تا 16 مگاپیکسل (شروع از 2M) تصاویر را ثبت کرد. ویدیوهای 4K در 30 فریم بر ثانیه و فول اچ‌دی در 60 فریم ضبط‌ می‎شوند. باتری آن نیز 1050mAh است و از قابلیت فشرده سازی H.264 نیز پشتیبانی می‌کند. خود این دوربین تا 30 متر ضد آب است و قاب ضد آب نیز همراه آن است.

MGCOOL Wave

MGCOOL Wave

اگر می‌خواهید به کتاب‌های صوتی گوش دهید یا به عنوان دانشجو و دانش آموز، می‌خواهید دروس را صوتی دنبال کنید، این ابزار، ابزار خوبی است و مزاحمتی ایجاد نمی‌کند. MGCOOL Wave دارای پردازنده CSR8635 و تکنولوژی CVC6.0 برای کاهش نویز است که طراحی ارگونومیکی نیز دارد.

علاوه بر بلوتوث 4.1، این گوشی هدفون از GFSK (کلیدگذاری تغییر فرکانس گاوسی)، EDR (تنظیم تاریخ رویداد) پشتیبانی می‌کند و دارای استاندارد IPX7 (قابلیت ضد آب در کمتر از 30 دقیقه و کمتر از یک متر) نیز هست. می‌توان از طریق اتصال به دو دستگاه و استفاده از یک گوشی هدفون، به تلفن نیز پاسخ داد. همچینن ظرفیت باتری ام‌جی‌کول ویو، 100mAh است. قیمت این محصول حدود 24 دلار است.

دستبند MGCOOL Band 2

MGCOOL Band 2

این دستبند هوشمند با قیمت 23 دلار، ابزاری خوب برای کسانی است که به دنبال گجت سلامتی با امکانات خوب و قیمت مناسبی هستند. MGCOOL Band 2 دارای صفحه نمایش اولد 0.66 اینچی و پردازنده NRF51822 QFAC است و از بلوتوث 4.0 نیز پشتیبانی می‌کند. از قابلیت‌های این دستبند، نظارت بر میزان تپش قلب، حرکت، خواب و همینطور کنترل تماس‌ها و پیام‌ها است. ظرفیت باتری این دستبند هوشمند 80 میلی آمپر است و در حالت استندبای، می‌توان از آن تا 21 روز استفاده کرد.

.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر