;
coinex

گوشی ال جی وی 30 به جای نمایشگر ثانویه از نوار شناور زنده برخوردار می شود

گوشی ال جی وی 30 به جای نمایشگر ثانویه از نوار شناور زنده برخوردار می شودگفته می شود گوشی ال جی وی 30 از نوار شناور زنده که روی نمایشگر 6 اینچی اصلی قرار دارد، برخوردار خواهد شد.

گوشی های ال جی وی 10 و ال جی وی 20 با یک صفحه نمایش LCD همراه بودند که یک نمایشگر ثانویه نیز برای آنها طراحی شده بود. گوشی ال جی وی 30 که قرار است در رویداد 31 آگوست (9شهریور) معرفی شود، احتمالا با صفحه نمایش اولد همراه خواهد بود که به قابلیت نمایشگر ثانویه مجهز نمی شود. با اینحال، گزارشات اخیر حاکی از آن هستند که نمایشگر ثانویه ای که در جدیدترین گوشی سری وی قرار می گیرد، در حقیقت یک نوار شناور زنده خواهد بود.

منابع داخلی ناشناس به خبرگزاری اندروید آتوریتی گزرش کرده اند که این غول کره ای، ایده ی نمایشگر ثانویه که قابلیت منحصر به فرد ال جی وی 30 به شمار می رود را کنار نگذاشته است. گوشی های هوشمندی که به صفحه نمایش اولد مجهز می شوند، می توانند نوتیفیکیشن ها را بدون نیاز به روشن کردن نمایشگر دستگاه، به نمایش بگذارند. این قابلیت با نام نمایشگر همیشه روشن در گوشی های سامسونگ شناخته می شود. به همین روش نیز یک نوار شناور زنده، همانند نمایشگر ثانویه عمل می کند که روی نمایشگر بزرگ 6 اینچی ال جی وی 30 قرار می گیرد.

گفته می شود که این نوار شناور زنده، دسترسی به آیتم های پرمصرف تر را ساده تر می کند و حتی می تواند نوتیفیکیشن ها را به نمایش بگذارد. هنوز مشخص نیست که ال جی از چه طریقی می خواهد این نوار شناور را به اجرا بگذارد. شاید این نوار در بخش بالایی صفحه نمایش به نمایش گذاشته شود و یا اینکه یک منوی کوتاه قابل انعطاف است که مشابه آن در پرچمداران سری اج سامسونگ تعبیه شده بود. این احتمال وجود دارد که کاربران از امکان غیر فعال کردن این نوار شناور برخوردار شوند تا بتوانند از نمایشگر فول اسکرین با نسبت ابعاد 18:9 لذت ببرند.

گفته می شود که نمایشگر بزرگ ال جی وی 30 از رزولوشن QHD+، واقعیت مجازی دی دریم گوگل و HDR پشتیبانی خواهد کرد. همچنین گفته می شود که تراشه اسنپدراگون 835 همراه با رم 4 گیگابایتی، تامین قدرت ال جی وی 30 را به عهده داشته باشد. پیش بینی می شود که این دستگاه بتواند توانایی های بالایی در عکاسی با نور کم را به اجرا بگذارد؛ چرا که یکی از لنزهای دوربین دوگانه دستگاه از دیافراگم گسترده f/1.6 برخوردار است. این گوشی هوشمند از یک باتری 3300 میلی آمپر ساعتی بهره مند خواهد شد.

علاوه بر Quad DAC، همکاری ال جی با B&O باعث می شود که کیفیت صدای فوق العاده ای را در گوشی ال جی وی 30 شاهد باشیم. انتظار می رود که این دستگاه از استاندارد MIL-STD-810G برخوردار شود؛ گوشی های ال جی وی 10 و ال جی وی 20 نیز با این استاندارد همراه بودند. از آنجاییکه این موبایل با شاسی شیشه ای همراه می شود، بنابراین انتظار می رود که از قابلیت شارژ سریع نیز پشتیبانی کند.

.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر