;
coinex

سامسونگ گلکسی فولدر 2 و فیلیپ فون G9298 در چین معرفی شدند

سامسونگ گلکسی فولدر 2
در عصر گوشی‌های هوشمند بدون حاشیه، سامسونگ با معرفی دو مدل از گوشی‌های فیلیپ فون (گوشی تاشو) در چین حال و هوای تازه‌ای را برای بازار این کشور به ارمغان آورد. گوشی سامسونگ گلکسی فولدر 2 (Galaxy Folder 2) و G9298 که با نام لیدرشیپ 8 (Leadership 8) شناخته می‌شود، دو گوشی تاشو جدید از این کمپانی کره‌ای هستند.

شایعات مربوط به هر دو گوشی تاشو سامسونگ برای اولین در ماه مه منتشر شد. در همان زمان با معرفی گلکسی فولدر 2 در کره جنوبی این دستگاه خودی نشان داد و مدل دیگر (G9298) تاییده تنا و FCC را به دست آورد. در حال حاضر هر دوی این گوشی‌ها توسط اپراتور China Mobile در چین در دسترس خواهند بود.

مشخصات سامسونگ گلکسی فولدر 2 و لیدرشیپ 8

گوشی Leadership 8 دارای دو نمایشگر سوپر آمولد 4.2 اینچی با کیفیت فول اچ دی است. این دستگاه از آلیاژ آلومینیوم ساخته شده و پردازنده چهار هسته‌ای اسنپدراگون 821 کوالکام در آن قدرتنمایی می‌کند.

سامسونگ G9298 (لیدرشیپ 8)

سامسونگ G9298 (لیدرشیپ 8) دارای 4 گیگابایت حافظه رم بوده و 64 گیگابایت حافظه داخلی آن از طریق کارت میکرو اس دی تا 256 گیگابایت قابل ارتقا خواهد بود. یک سنسور 12 مگاپیکسلی دوربین اصلی آن را تشکیل داده و در جلو برای دوست‌داران سلفی و برقراری ارتباط تصویری، یک دوربین 5 مگاپیکسلی در نظر گرفته شده است. یک باتری 2300 میلی‌آمپر ساعتی انرژی روزانه مورد نیاز آن را تامین کرده و ویژگی‌های دیگری شامل کلیدهای میانبر چند منظوره، S Voice، سامسونگ پی و Secure Folder در آن دیده می‌شود.

از سوی دیگر گوشی سامسونگ گلکسی فولدر 2 قرار دارد. این گوشی تاشو دارای صفحه نمایش TFT LCD با رزولوشن WVGA است. این دستگاه میان‌رده سامسونگ از پردازنده 4 هسته‌ای اسنپدراگون 425 کوالکام با سرعت کلاک 1.4 گیگاهرتز قدرت گرفته که توسط 2 گیگابایت رم پشتیبانی می‌شود. حافظه داخلی ان نیز 16 گیگابایتی است.

این گوشی دو سیمکارته انرژی روزانه خود را از یک باتری 1950 میلی‌آمپر ساعتی تامین کرده، دوربینی 8 مگاپیکسلی در پنل پشتی آن قرار گرفته و در جلو به یک دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی مجهز شده است.

هر دو گوشی تاشو سامسونگ به رنگ مشکی خودنمایی خواهند کرد. تاریخ عرضه و قیمت آنها هنوز اعلام نشده است. اگرچه به نظر می‌رسد که گوشی لیدرشیپ 8 به طور انحصاری در چین عرضه خواهد شد، اما سامسونگ گلکسی فولدر 2 در حال حاضر در کره جنوبی با قیمتی در حدود 260 دلار معامله می‌شود.

منبع: theandroidsoul

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر