;
coinex

اسکرین سیور گوگل پر از تصاویر و عکس‌های با رزولوشن بالا است

اسکرین سیور گوگل

هنگامی که نوبت به اسکرین سیور و تصاویر پس‌ زمینه می‌رسد می‌بینیم که بیشتر آن‌ها شادی‌بخش هستند و به این خاطر یافتن تصویر مناسب برای سفارشی کردن دسکتاپ‌تان کمی ساده‌تر شده است.

همین‌الان، گوگل را به فهرست منابعی که می‌توانید برای اسکرین سیور مک به آن رجوع کنید اضافه کنید. همه آنچه نیاز دارید یک ابزار کوچک به نام Featured Images است.

تصاویر شاخص نمایش عکس‌های زیبایی هستند که کاربران گوگل پلاس آن‌ها را به اشتراک گذاشته و دوست دارند. آن‌ها را باید بهترین نمونه‌های عکاسی محسوب کرد که در شبکه‌های اجتماعی پرطرفدار پیدا می‌شوند؛ و شاید تعجب کنید که گوگل پلاس هنوز زنده و سرحال است!

گوگل پلاس بیشتر در رابطه با عکاسی است و برخی از همان تصاویر همچنان در صفحه‌های پیکسلی و کروم کست پیدا می‌شوند. اکنون، نوبت دسکتاپ مک است. مدیر تولید گوگل نیل اینالا سال گذشته که این محافظ صفحه‌نمایش معرفی شد گفت:

از چشم اندازهای افق خیره‌کننده تا مناظر فریبنده، عکاسان بااستعداد هرروز آثار زیبا و چشم‌نوازی را در گوگل پلاس به اشتراک می‌گذارند. هدف این است این دسته از عکس‌ها بیشتر در معرض دید قرار گیرند.

اما همه عکس‌های گوگل پلاس در اسکرین سیور شما بالا نمی‌آید. عکس‌ها باید محبوب باشند و این معیارهای موردنظر گوگل را دارا باشد:

  • به‌صورت عمومی در گوگل پلاس به اشتراک گذاشته شود.
  • در جهت افقی باشد (نه عمودی)
  • حداقل رزولوشن 1080×1920 باشد.
  • تصویر مردم را به نمایش نگذارد.
  • بدون متن و یا واترمارک باشد.
  • صاحب اصلی آن را ارسال کند.

مشخصات عکاسان روی هر عکس ثبت می‌شود. آیا شما هم می‌خواهید عکس‌های شاخص خود را بگیرید؟

به برنامه Google+ Create بپیوندید. اگر می‌خواهید گوگل از در دسترس قرار دادن عکس‌های عمومی شما خودداری کند به صفحه تنظیمات گوگل پلاس بروید: سپس به بخش عکس‌ها و ویدیوها رجوع کنید. گزینه کنار عکس‌های گوگل پلاس به اشتراک عموم گذاشته‌شده من را به‌عنوان تصویر پس‌زمینه محصولات و سرویس‌های گوگل نمایش نده (Don’t feature my publicly-shared Google+ photos as background images on Google products & services) را روشن کنید. با فعال کردن این تنظیمات، هیچ‌یک از عکس‌های شما به‌عنوان تصاویر پس‌زمینه برجسته نشده و نمایش داده نمی‌شود.

منبع: makeuseof

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر