;
coinex

ال جی وی 30 از پنل 6 اینچی اولد پلاستیکی فول ویژن برخودار خواهد شد

ال جی وی 30 از پنل 6 اینچی اولد پلاستیکی فول ویژن برخودار خواهد شدکمپانی ال جی رسما اعلام کرد که پرچمدار سری V این کمپانی یعنی گوشی ال جی وی 30 از نمایشگر پلاستیکی فول ویژن اولد برخوردار می شود. این اولین گوشی هوشمندی است که به این نوع نمایشگر مجهز می شود. این مساله همچنین نشان می دهد که این کمپانی به استفاده از پنل های اولد در گوشی های هوشمند روی آورده است. لازم به ذکر است که کمپانی ال جی در گذشته و برای تولید گوشی ال جی جی فلکس 2 در سال 2015 از پنل اولد استفاده کرده بود؛ اما دستگاه نامبرده از نمایشگر فول ویژن برخوردار نبود و برای تولید آن از پنل فول اچ دی 1920 در 1080 استفاده شده بود.

کمپانی ال جی مستقیما به نام ال جی وی 30 در اخبار جدید خود اشاره نکرده است؛ با اینحال تقریبا به طور قطع می دانیم که این اسمارت فون که به زودی معرفی می شود، با پنل اولد پلاستیکی فول ویژن همراه خواهد بود؛ این تنها گوشی رده بالای کمپانی ال جی است که تا پایان امسال کار خود را آغاز می کند. این غول کره ای همچنین اعلام کرد که نمایشگرهای اولد برای اپلیکیشن های واقعیت مجازی، ایده آل هستند. حتما می دانید که کمپانی ال جی در تجارت پنل های اولد، سابقه ی زیادی دارد و تلویزیون های اولد خود را مدتهاست که به فروش می رساند. ال جی در بیانیه ی مطبوعاتی خود تایید که گوشی آینده ی این کمپانی (که به احتمال بسیار زیاد، همان گوشی ال جی وی 30 خواهد بود) با پنل 6 اینچی همراه می شود؛ این پنل در چهار ساله ی اخیر، بزرگ ترین نمایشگری ایست که توسط این کمپانی به کار گرفته می شود. علاوه بر این، مشخص شد که ال جی وی 30 ، کوچکتر از ال جی وی 20 خواهد بود؛ این بدان معناست که پرچمدار سری وی ال جی با حاشیه های بسیار باریکی همراه می شود که مشابه آن را در گوشی ال جی جی 6 دیده ایم؛ فراموش نکنید که دستگاه جدید از نمایشگر فول ویژن اولد بهره خواهد برد.

حاشیه ها در لبه های بالایی و پایینی گوشی ال جی وی 30 در مقایسه با ال جی وی 20 به اندازه ی 20 و 50 درصد کاهش یافته اند. لوگوی ال جی نیز در پنل پشتی دستگاه حک خواهد شد و اینبار در زیر نمایشگر قرار نمی گیرد. پنل اولد پلاستیکی گوشی ال جی وی 30 با رزولوشن 2880 در 1440 همراه می شود. ال جی همچنین خاطر نشان کرد که این نمایشگر، 148 درصد فضای رنگ sRGB را برای عکس های دیجیتال و 109 درصد فضای رنگ DCI-P3 را برای سینمای دیجیتال ارائه می دهد. این دستگاه همچنین از HDR10 پشتیبانی  می کند و با محافظت گوریلا گلس 5 همراه شده که از تکنولوژی مقاوم در برابر شکستگی برخودار است.

.

منبع: androidheadlines

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر