;
coinex

رنگ بندی آیفون 8 اپل مشخص شد

رنگ بندی آیفون 8 اپل مشخص شد
آیفون 8 اپل در حال حاضر یکی از محصولاتی است که اکثر منابع خبری به دنبال دستیابی به اطلاعات دقیقی درباره آن هستند و با اینکه تقریبا همه چیز درباره پرچمدار 2017 اپل منتشر شده، اما هنوز اطلاعاتی وجود دارد که ما هنوز درباره آن هیچ چیزی نمی‌دانیم و رنگ بندی آیفون 8 یکی از آنهاست.

خبری که امروز در فضای وب منتشر شد، ادعا می‌کند که رنگ بندی آیفون 8 اپل بدین شکل خواهد بود. ظاهرا اپل قصد دارد تا نسل فعلی آیفون را با برخی از تغییرات ظریف ظاهری به‌روز کند.

تصویر منتشر شده از رنگ بندی آیفون 8 نشان می‌دهد که سه رنگ مختلف شامل رنگ های مسی، مشکی براق و مرواریدی آیفون های جدید اپل را زینت می‌بخشد. در حالی که کیفیت تصویر منتشر شده، اجازه نمی‌دهد تا نگاه دقیق‌تری به تفاوت رنگ های فعلی با رنگ بندی آیفون 8 داشته باشیم، اما این احتمال وجود دارد که اپل در واقع به مناسبت دهمین سالگرد آیفون، به روزرسانی‌های ظریفی در آن انجام داده باشد.

رنگ بندی آیفون 8 اپل مشخص شد

اپل به سختی متقاعد شده است تا رنگ های جدیدی به گوشی آیفون خود اضافه کند. به عنوان مثال شایعه شده که سری آیفون 7 به طرز شگفت انگیزی به رنگ آبی براق خودنمایی خواهد کرد، اما منابعی نزدیک به اپل ادعا می‌کنند که این کمپانی در آخرین لحظه، عرضه این نسخه را لغو کرده‌اند.

در حالی که جزئیات در مورد این تصمیم گیری هنوز فاش نشده است. آیفون 7 در دو نسخه جت بلک (مشکی براق) و مشکی مات بدون رنگ بندی آبی براق عرضه شد. تا آنجا که به رنگ بندی آیفون 8 مربوط می شود، گزارش‌هایی وجود دارد مبنی بر اینکه نسخه سفید رنگی از این آیفون نیز تولید خواهد شد، چرا که اپل در حال حاضر یک نسخه سفید رنگ از اپل واچ را به فروش می‌رساند. به همین علت می‌توان امیدوار بود که نسخه سفید رنگ آیفون 8 نیز تولید شود.

منبع: softpedia

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر