;
coinex

پر درآمدترین بازیگران هالیوود کدامند؟ از رابرت داونی جونیور تا آمیتا باچان

پر درآمدترین بازیگران هالیوود کدامند؟ از رابرت داونی جونیور تا آمیتا باچان

شهرت و ثروت، در اغلب اوقات دست در دست هم در حرکت‌اند. وقتی بازیگران تبدیل به سلبریتی می‌شوند، ثروت و تجملات نیز به همراه آن می‌آید (که این موضوع به دور از هنر است). در اینجا 20 مورد از پر درآمدترین بازیگران هالیوود را مشاهده می‌کنید که بیشترین درآمد را برای کارهایشان داشته‌اند. با تکرا همراه باشید.

بیشتر بخوانید: فیلم مورد علاقه بازیگران مشهور چیست؟

رابرت داونی جونیور (.Robert Downey Jr)، سرمایه: 180 میلیون دلار

رابرت داونی جونیور

سرمایه 180 میلیون دلاری رابرت داونی جونیور، او را به ثروتمندترین بازیگر هالیوود تبدیل نکرده است؛ اما روند مالی او بی نظیر بوده است. او در نقش مرد آهنی، تبدیل به یکی از بزرگترین کلیدهای موفقیت فیلم‌های مارول از جمله The Avengers بوده که یکی از پرفروش‌ترین فیلم‌های تاریخ محسوب می‌شود.

دیزنی که مالک استودیو مارول است، نسبت به حقوق داونی اعلام کرده که به اندازه ارزشش و حتی بیشتر به او پول داده است. او تنها از ژوئن 2013 تا ژوئن 2014 در عرض یک سال، 75 میلیون دلار به دست آورده که اکثر این پول از فیلم Iron Man 3 است. این فیلم در باکس آفیس 1.2 میلیارد دلار فروش داشته است.

الن دی‌جنرس (Ellen DeGeneres)، سرمایه: 330 میلیون دلار

الن دی‌جنرس

الن دی‌جنرس نقشش را به عنوان یکی از به روزترین شخصیت‌های تلویزیون پررنگ کرده است. سرمایه 330 میلیون دلاری او برایش سبب درآمدزایی بیشتری نیز شده است که شرکت Very Good Productions یکی از آن‌ها است.

او همچنین صاحب یکی از پردرآمدترین اپلیکیشن‌های 2014 است. او علاوه بر اجراهایش، صاحب وب‌سایت ویدیویی Ellentube نیز هست. به این موارد باید به برند لباس ED by Ellen نیز اشاره کرد. درآمد او از تلویزیون تنها در سال 2015، 75 میلیون دلار بوده است.

جنیفر لارنس (Jennifer Lawrence)، سرمایه: 60 میلیون دلار

جنیفر لارنس

نقش Katniss Everdeen در سه گانه عطش مبارزه، او را به پر درآمدترین بازیگر زن هالیوود بدل کرده است. سرمایه جنیفر لارنس حدود 60 میلیون دلار محاسبه شده است.

دواین جانسون (Dwayne Johnson)، سرمایه: 140 میلیون دلار

دواین جانسون

نقل مکان از کشتی برای تبدیل شدن به یک ستاره سینما، کاری سنجیده برای دواین جانسون بود؛ سرمایه 140 میلیون دلاری او این موضوع را اثبات می‌کند.

بیشتر بخوانید: همکاری دواین جانسون و اپل در ساخت فیلمی برای سیری

جکی چان (Jackie Chan)، سرمایه: 190 میلیون دلار

جکی چان

جکی چان، بزرگترین ستاره سینمایی چین و همینطور مشهورترین ستاره اکشن هنرهای رزمی در جهان، 190 میلیون دلار سرمایه دارد. فیلم شمشیر اژدها تنها در چین 120 میلیون دلار فروش کرد. در آمد او در سال 2015، 50 میلیون دلار بوده است.

وین دیزل (Vin Diesel)، سرمایه: 125 میلیون دلار

وین دیزل

وین دیزل 47 میلیون دلار از ثروت 125 میلیون دلاری‌اش را در سال 2015 به دست آورد که اکثر آن نیز برای بازی در فیلم Furious 7 است که 1.5 میلیارد دلار فروش داشته است.

جودی شایندلن (Judy Sheindlin)، سرمایه: 250 میلیون دلار

جودی شایندلن

سوپر استار برنامه تلوزیونی Judge Judy یعن شایندلن، ثروتی 250 میلیون دلاری دارد. روزانه 10 میلیون نفر برنامه او را تماشا می‌کنند. او در پانزدهمین دوره امی، نامزد این جایزه نیز شده بود.

بردلی کوپر (Bradley Cooper)، سرمایه: 80 میلیون دلار

بردلی کوپر

بیشتر سرمایه 80 میلیون دلار کوپر در سال 2015 و برای ایفای نقش در سه گانه The Hangover و Silver Linings Playbook و American Hustle بوده است. او کارهای دوبله برای فیلم‌های پرطرفداری چون Guardians of the Galaxy نیز انجام داده است. درآمد او در سال 2015، 41.5 میلیون دلار بوده است.

آدام سندلر (Adam Sandler)، سرمایه: 340 میلیون دلار

آدام سندلر

آدام سندلر برای جمع آوری ثروت 340 میلیون دلاری‌اش بیش از دو دهه به عنوان یکی از بزرگترین سوپر استارهای کمدی هالیوود فعالیت داشته که 41 میلیون دلار آن متعلق به سال 2015 بوده که در فیلم‌هایی چون Pixels حضور داشته است.

تام کروز (Tom Cruise)، سرمایه: 470 میلیون دلار

تام کروز

تام کروز یکی از شناخته شده‌ترین بازیگران در جهان برای سه دهه است و سرمایه‌ای 470 میلیون دلاری دارد. موفقیت او در فرنچایز Mission: Impossible سبب شد روح تازه‌ای به فعالیتش بخشیده شود و در لیست پر درآمدترین بازیگران هالیوود قرار گیرد.

فیلم Mission: Impossible – Ghost Protocol تقریبا 700 میلیون دلار در سراسر جهان فروش داشت.

جری ساینفلد (Jerry Seinfeld)، سرمایه: 800 میلیون دلار

جری ساینفلد

یکی از ثروتمندترین سلبریتی‌های بخش اجرا، جری ساینفلد است که ثروتی 800 میلیون دلاری دارد. وب‌سایت Hulu، حق سیتکام او با همین نام را 160 میلیون دلار خرید!

دیوید لترمن (David Letterman)، سرمایه: 400 میلیون دلار

دیوید لترمن

دیوید لترمن پس از کار کردن در حوزه اجرا و نمایش برای بیش از 30 سال، توانست 400 میلیون دلار برای خود سرمایه کسب کند. در سال 2015، او به اجرای 33 ساله‌اش در CBS به عناون طولانی‌ترین برنامه نیمه شب در تاریخ پایان داد و از کار 30 ساله جانی کارسون پیشی گرفت. او در همان سال 35 میلیون دلار بدست آورد.

مارک والبرگ (Mark Wahlberg)، سرمایه: 215 میلیون دلار

مارک والبرگ

مارک والبرگ در سال 2015، 32 میلون دلار بدست آورد و ثروتش در مجموع به 215 میلیون دلار رسید.

جانی دپ (Johnny Depp)، سرمایه: 400 میلیون دلار

جانی دپ

ثروت جانی دپ 400 میلیون دلار است و در حال حاضر یکی از پر درآمدترین بازیگران این لیست است. بزرگترین موفقیت شغلی دپ، ایفای نقش کاپیتان جک اسپارو در سری فیلم‌های دزدان دریایی کارائیب است. او تنها در 2015، 30 میلیون دلار بدست آورد.

لئوناردو دی‌کاپریو (Leonardo DiCaprio)، سرمایه: 235 میلیون دلار

لئوناردو دی‌کاپریو

لئوناردو دیکاپریو پس از ایفای نقش در تایتانیک به یکی از پر درآمدترین بازیگران هالیوود تبدیل شده است. او ثروتی 235 میلیون دلاری دارد و در سال 2015، به خاطر ایفای نقش در آثاری همچون بازگشته، 29 میلیون دلار بدست آورده است.

جیم پارسونز (Jim Parsons)، سرمایه: 40 میلیون دلار

جیم پارسونز

جیم پارسونز، بازیگر تلویزیونی است که دریافت 4 جایزه امی بخاطر ایفای نقش در سریال The Big Bang Theory، به او کمک کرد تا به ازای هر اپیزود 1 میلیون دلار دریافت کند.

چنینگ تیتوم (Channing Tatum)، سرمایه: 50 میلیون دلار

چنینگ تیتوم

او یک بازیگر مانند دیگر بازیگران هالیوود است و ثروت 50 میلیون دلاری‌اش که 29 میلیون دلار را در سال 2015 بدست آورده، ثابت کننده این موضوع است.

آمیتا باچان (Amitabh Bachchan)، سرمایه: 400 میلیون دلار

آمیتا باچان

آمیتا باچان از سال 1970 در بالیوود و هالیوود فعالیت می‌کند و سرمایه‌ای 400 میلیون دلاری دارد. او تا کنون در 150 فیلم بازی کرده و سینمای هند را با او می‌شناسند. او در سال 2016، 33.5 میلیون دلار بدست آورده است.

کیم کارداشیان (Kim Kardashian)، سرمایه: 85 میلیون دلار

ثروت او مربوط به خط تولید لوازم آرایشی، محصولات کاهش وزن، درآمدهای تلویزیون و مدلینگ محصولات است. او در سال گذشته با بازی موبایل Kim Kardashian: Hollywood، درآمد خود را دو برابر کرده است.

رایان سیکرست (Ryan Seacrest)، سرمایه: 330 میلیون دلار

رایان سیکرست

سابقه طولانی مدت سیکرست در تلویزیون و میزبانی برنامه‌هایی چون American Idol و NBC Saturday Night at the Movies ثروت 330 میلیون دلاری را برای او رقم زده است. او برنامه‌های رادیویی نیز اجرا و تولید می‌کند.

.

منبع: huffingtonpost

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر