;
coinex

برگزاری استارتاپ دموی گردشگری

برگزاری استارتاپ دموی گردشگری

فردا، یکشنبه پانزدهم مردادماه در اتاق بازرگانی ایران، چهارمین استارتاپ دموی گردشگری با حضور ۸ استارتاپ موفق که محصولات تجاری نیز دارند، برگزار می‌گردد. استارتاپ دموی گردشگری با حمایت فن‌بازار ملی ایران برگزار خواهد شد.

می‌توان گفت تاکنون بیش از ۳۰ استارتاپ در این زمینه ثبت نام کردند که از بین این تعداد در مراحل ارزیابی اولیه ۱۷ استارتاپ و سپس ۸ استارتاپ نهایی جهت ارائه در حضور سرمایه‌گذاران انتخاب شدند.

در چهارمین استارتاپ دموی گردشگری که در تاریخ ۱۵ مرداد ساعت ۱۴ برگزار خواهد شد، اکبر قنبرپور رئیس مرکز ملی فن بازار ایران نیز حضور خواهد داشت، به علاوه سرمایه‌گذارها و گروه‌های استارتاپی نیز درسالن اتاق بازرگانی حضور خواهند داشت و این رویداد در حضور همه آغاز می‌گردد.

این 8 گروهی که در این رویداد استارتاپ دموی گردشگری حضور خواهند داشت، بعد از ارائه محصول خود برای مذاکره و جذب سرمایه‌گذار اقدام می‌نمایند.

.

منبع: mehrnews

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    واقعا عالیست
    استارتاپ ها میتونن توریسم ایران را متحول کنند
    استارتاپ های گردشگری در ایران خوب دارن سهم بازار میگیرن و هر روز بنظرم رقابت بین شان بیشتر خواهد شد مثل علی بابا ، پین تا پین ، الی گشت و…
    شاید این رقابت به نفع کاربران هم باشد تا استارتاپ ها سعی کنند خدمات با کیفیت و بهتری را ارائه دهند
    بین استارتاپ های ایران touristgah.com را هم که گویا جدیدا شروع کرده، واقعا مفید و با محتوای باکیفیت مناسب دیدم و مطمئنا رقیب جدی برای بقیه هست

    پاسخ