;
coinex

گوشی فیلیپس S310X تاییدیه تنا را به دست آورد

گوشی فیلیپس S310X تاییدیه تنا را به دست آورد
گوشی فیلیپس S310X در لیست تنا به نمایش درآمد. سیستم عاملی که این دستگاه آن را اجرا می‌کند، اندروید 6.0 مارشمالو خواهد بود.

از آنجا که گوشی جدید فیلیپس در لیست آژانس رگولاتوری چین ظاهر شده، به نظر می‌رسد که این دستگاه به زودی راهی بازارهای چین شود. در تاییدیه تنا علاوه بر سیستم عامل گوشی فیلیپس S310X مقدار حافظه رم آن نیز مشخص شده است. به نظر می‌رسد که این دستگاه در سه نسخه متفاوت از نظر فضای ذخیره‌سازی عرضه شود. 1 گیگابایت، 2 گیگابایت و 3 گیگابایت رم، مقدار حافظه رم این دستگاه در نسخه‌های متفاوت آن را نشان می‌دهد.

حافظه داخلی آن نیز در سه گزینه 8 گیگابایت، 16 گیگابایت و 32 گیگابایت خودنمایی می‌کند. بر اساس شواهد موجود در تنا، گوشی فیلیپس S310X دارای یک صفحه نمایش 5 اینچی با کیفیت اچ دی (720 در 1280 پیکسل) بوده و قدرت آن از یک پردازنده ناشناخته با فرکانس کاری 1.25 گیگاهرتز تامین می‌شود. یک باتری 2000 میلی‌آمپر ساعتی نیز این دستگاه را روشن نگه می‌دارد.

در پنل پشتی گوشی جدید فیلیپس یک دوربین 8 مگاپیکسلی به همراه فلش LED قرار گرفته و در جلو برای گرفتن سلفی و برقراری ارتباط  تصویری یک دوربین 2 مگاپیکسلی دیده می‌شود. در حال حاضر مشخص نیست که این دستگاه در چه تاریخی و با چه قیمتی وارد بازارهای جهانی خواهد شد، اما مسلما این جزئیات با معرفی گوشی فیلیپس S310X رسما اعلام خواهد شد.

این سومین گوشی از کمپانی فیلیپس که در چند سال گذشته عرضه شده است. در اوایل سال جاری دستگاه دیگری با عنوان S329 خودی نشان داد. اسمارت فونی که با صفحه نمایش 5 اینچی، 3 گیگابایت حافظه رم، باتری 3000 میلی‌آمپر ساعتی و همچنین سیستم عامل اندروید 7.0 نوقا معرفی شد.

منبع: androidheadlines

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر