;
coinex

عملکرد شرکت های خدمات پس از فروش خودرو؛ ایساکو اول، گلرنگ موتور آخر!

عملکرد شرکت های خدمات پس از فروش خودرو؛ ایساکو اول، گلرنگ موتور آخر!

توسط شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران یک ارزیابی انجام شده که طی آن عملکرد شرکت‌های مختلف خدمات پس از فروش خودروسازان و واردکنندگان خودرو در طول سال ۱۳۹۵ بررسی و منتشر شده است.

در این ارزیابی عملکرد، در گروه شرکت‌های دارای بیش از ۱۰ نمایندگی مجاز، ۱۳ شرکت مورد ارزیابی قرار گرفته‌اند. براساس نتایج این ارزیابی ایساکو توانست مقام اول خدمات پس از فروش خودرو را کسب نماید. پس از آن شرکت ایرتویا مقام دوم و سایپا یدک (پارس خودرو) مقام سوم را کسب کرده است.

در این میان شرکت اطلس خودرو نیز در رتبه چهارم خدمات پس از فروش خودرو و سایپا یدک (سایپا) در رتبه پنجم قرار گرفته است. شرکت مزدا یدک نیز رتبه ششم و کرمان موتور رتبه هفتم خدمات پس از فروش خودرو را کسب کرده است.

شرکت‌های رامک یدک در مقام هشتم، آسان موتور در رتبه نهم، مدیران خودرو در رتبه دهم، مدیا موتورز در رتبه یازدهم و آرین موتور پویا در رتبه دوازدهم قرار گرفته است. شرکت نیرو خودرو آسیا نیز رتبه سیزدهم و آخر را در گروه شرکت‌های ارائه دهنده خدمات پس از فروش خودرو در سال ۱۳۹۵ کسب کرده است.

در گروه شرکت‌هایی با کمتر از ۱۰ نمایندگی مجاز خدمات پس از فروش خودرو، شرکت نگین خودرو رتبه اول و گلرنگ موتور نیز رتبه آخر را کسب کرده است. رتبه‌های مربوط به این هشت گروه شرکت‌کننده در این ارزیابی را در ادامه بیان می کنیم.

نگین خودرو رتبه اول و معین موتور رتبه دوم را کسب کرده‌اند. شرکت ستاره ایران نیز در رتبه سوم قرار دارد. پرشیا خودرو رتبه چهارم و آلفا موتور در رتبه پنجم خدمات پس ازفروش خودرو در سال ۱۳۹۵ قرار گرفته است. افرا موتور رتبه ششم، خودروسازی سینا رتبه هفتم و گلرنگ موتور رتبه هشتم و آخر رده‌بندی شرکت‌های خدمات پس از فروش خودروی دارای کمتر از ۱۰ نمایندگی مجاز را کسب کرده است.

.

منبع: isna

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر