;
coinex

چهار دوربین و نمایشگر 4K در کانسپت سامسونگ گلکسی اس 9

کانسپت سامسونگ گلکسی اس 9
سامسونگ گلکسی اس 9 (Galaxy S9) پرچمدار سال آینده غول تکنولوژی کره است، اما اخبار و شایعات مربوط به آن از هم اکنون در فضای آنلاین خودنمایی می‌کند.

به تازگی کانسپتی از سامسونگ گلکسی اس 9 منتشر شد. این گوشی هوشمند در ویدیویی که در یوتیوب به اشتراک گذاشته شده، از زوایای مختلف به نمایش درآمد. یک صفحه نمایش سوپر آمولد 5.7 اینچی با وضوح 2160 در 3840 پیکسل زینت بخش پنل جلویی شده و سنسور اثر انگشت نیز در زیر آن جای گرفته است.

چهار دوربین در سامسونگ گلکسی اس 9

طراحی این گوشی هوشمند کاملا بدون حاشیه بوده و انحنای لبه‌های آن به زیبایی هرچه تمام‌تر طراحی شده است. در پنل جلویی اسکنر عنبیه چشم به همراه یک دوربین دوگانه 8 مگاپیکسلی دیده می‌شود.

طرح مفهومی جدیدی که از سامسونگ گلکسی اس 9 به نمایش درآمده، این گوشی را در اندازه‌های 8 در 68.1 در 148.9 میلی‌متر نشان می‌دهد و جالب است که هیچ برآمدگی از ماژول دوربین در آن دیده نمی‌شود.

کانسپت سامسونگ گلکسی اس 9

دوربین دوگانه گلکسی S9 دارای دو سنسور 16 مگاپیکسلی به همراه یک فلش LED دوگانه است، البته این کانسپت فاقد سنسور ضربان قلب است.

ظاهر گوشی سامسونگ گلکسی اس 9 به نمایش درآمده در این ویدیو کاملا به گلکسی نوت 8 سامسونگ شبیه است، اما در واقع موبایل گلکسی اس 9 اساسا متفاوت از دستگاهی خواهد بود که در این ویدیو دیده می‌شود، هرچند که ممکن است سامسونگ برخی از ویژگی‌های ارائه شده در این کانسپت را برای پرچمدار بعدی خود به ارمغان بیاورد.

کانسپت ارائه شده از سامسونگ گلکسی اس 9 با چنین ویژگی‌های منحصر به فردی می‌تواند از آن یک گوشی هوشمند تمام عیار بسازد. حذف حاشیه‌های قاب نمایشگر، در حالی که همزمان چهار دوربین در آن به کار گرفته شده، اسکنر عنبیه چشم و وجود اسکنر اثر انگشت تعبیه شده در زیر صفحه نمایش، یک محصول انقلابی از آن خواهد ساخت، اما هنوز بعید است که این کمپانی بتواند تا بهار سال آینده که انتظار می‌رود زمان معرفی از گوشی گلکسی اس 9 باشد، تمامی این فناوری‌ها را عرضه کند.

برخی از منابع خبری ادعا می‌کنند که گوشی پرچمدار گلکسی S9 به پردازنده جدید اگزینوس 9810 مجهز خواهد شد، پردازنده‌ای که گفته می‌شود با لیتوگرافی 8 نانومتری طراحی خواهد شد و این در حالی است که نسخه آمریکایی این گوشی هوشمند با یک پردازنده 7 نانومتری اسنپدراگون از کوالکام قدرتنمایی خواهد کرد.

سامسونگ طبق یک سنت همیشگی، سری جدید گوشی‌های گلکسی S خود را در نمایشگاه MWC در اواخر ماه فوریه معرفی می‌کرد، اما امسال با تاخیر این کار را در اواخر ماه مارس انجام داد؛ بنابراین هنوز مشخص نیست که سامسونگ گلکسی اس 9 خود را در چه برهه زمانی از سال 2018 به نمایش خواهد گذاشت. شاید سنت همیشگی حفظ شود و یا شاید بازهم تاخیری در زمان معرفی انجام گیرد.

منبع: androidheadlines

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر