;
coinex

عکس های زنده از ساختار تصویری گوشی آیفون 7 اس پلاس به بیرون درز کرد

عکس های زنده از ساختار تصویری گوشی آیفون 7 اس پلاس به بیرون درز کردنزدیک به یک ماه تا زمان رویداد معرفی گوشی آیفون 7 اس پلاس باقی مانده است؛ با اینحال شایعات و تصاویر همچنان منتشر شده و به قطعه های این پازل اضافه می کنند.

به تازگی ساختار تصویری گوشی آیفون 7 اس پلاس در عکس های زنده منتشر شده است؛ یکی از گوشی های هوشمندی که کمپانی اپل در سپتامبر آینده (شهریور) رونمایی می کند، گوشی آیفون 7 اس پلاس است که به جای بدنه ی آلومینیومی، از شاسی شیشه ای بهره می برد.

طراحی کلی این گوشی هوشمند، تفاوت چندانی با نسخه ی فعلی سری آیفون 7 ندارد؛ هرچند که تصویری از پنل جلویی این موبایل منتشر نشده است.

انتشار تصاویر گوشی آیفون 7 اس پلاس با پنل شیشه ای، به نوعی شایعات و اخبار اخیر را تایید می کند؛ این شایعات مدعی هستند که آیفون های سری 7 اس از شارژ بی سیم پشتیبانی می کنند و کاربران این دستگاه می توانند به جای استفاده از کابل لایتنینگ، گوشی های خود را به صورت بی سیم شارژ کنند.

انتشار تصاویر گوشی آیفون 7 اس پلاس با پنل شیشه ای، به نوعی شایعات و اخبار اخیر را تایید می کند

پنل شیشه ای به عملی شدن این قابلیت کمک می کند. اما از آنجاییکه شاسی شیشه ای نسبت به آلومینیوم، در کاهش گرما عملکرد ضعیف تری دارد، بنابراین اپل قصد دارد مولفه ی جدیدی را در قالب یک لایه ی گرافیتی به آن اضافه کرده تا از سنسور 3D Touch محافظت کند.

اما خبر خوب درباره ی نوارهای آنتن است؛ یکی از مواردی که گوشی های آیفون را قابل شناسایی می کند، از گوشی آیفون 7 اس پلاس حذف می شود؛ چرا که سیگنال ها بدون نیاز به رابط از طریق شیشه در جریان هستند.

انتظار می رود کمپانی اپل در ماه سپتامبر آینده، گوشی های آیفون 7 اس، آیفون 7 اس پلاس و آیفون 8 را معرفی کند؛ اما گفته می شود که آیفون 8 تا ماه آبان عرضه نخواهد شد.

انتظار می رود کمپانی اپل در ماه سپتامبر آینده، گوشی های آیفون 7 اس، آیفون 7 اس پلاس و آیفون 8 را معرفی کند؛ اما گفته می شود که آیفون 8 تا ماه آبان عرضه نخواهد شد.  

.

منبع: phonearena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر