;
coinex

گوشی پیکسل 2 گوگل دوربین دوگانه و حاشیه‌های باریک ندارد

گوشی پیکسل 2 گوگل
بر اساس درج تصویری از گوشی پیکسل 2 گوگل در فضای آنلاین، مشخص شد که این دستگاه فاقد دوربین دوگانه و حاشیه‌های باریک دور نمایشگر است.

حاشیه‌های باریک دور صفحه نمایش، نمایشگرهای بی‌نهایت، صفحه نمایش‌های فول ویژن و دوربین‌ های دوگانه به بخش مهمی از استانداردهای سطح بالا برای گوشی‌های پرچمدار امروزی تبدیل شده است، اما به نظر می‌رسد که گوگل به هیچ کدام از این ویژگی‌ها اعتقادی ندارد!

در تصویری که به تازگی توسط اوان بلاس معروف از گوشی پیکسل 2 گوگل به اشتراک گذاشته شده، این دستگاه هیچ یک از ویژگی‌های ذکر شده را در اختیار ندارد و به جای آن، فقط تغییرات اندکی نسبت به گوشی گوگل پیکسل سال گذشته دیده می‌شود.

اسمارت فون گوگل پیکسل 2 توسط کمپانی اچ تی سی ساخته می‌شود و این در حالی است که مدل گوگل پیکسل ایکس ال 2 توسط کمپانی ال جی تولید خواهد شد. اگرچه کمپانی اچ تی سی نمایشگرهای خودش را تولید نمی‌کند، اما گوگل می‌تواند به سادگی از نمایشگرهای فول ویژن ال جی که در گوشی‌های ال جی جی 6 دیده شد، برای گوشی پیکسل 2 خود استفاده کند. با این حال به نظر نمی‌رسد که گوگل به راستی قصد چنین کاری داشته باشد.

 

گوشی گوگل پیکسل 2 به نمایش درآمده در این تصاویر، درست به مانند مدل سال گذشته دارای حاشیه‌های بزرگی در بالا و پایین است و جالب اینجاست که همین طراحی برای گوشی گوگل پیکسل XL 2 نیز گفته می‌شود.

فقدان دوربین دوگانه در گوشی پیکسل 2 گوگل

گوشی گوگل پیکسل 2

با این وجود هیچ حاشیه باریکی در اطراف نمایشگر وجود ندارد، اما چرا دوربین دوگانه مورد استفاده قرار نگرفته است؟ با اینکه هیچ شکایتی از به کار نبردن دوربین دوگانه در گوشی‌های گوگل پیکسل 2 وجود ندارد، اما انتظار داشتیم که گوگل در سال جاری دستگاهی با استانداردهای روز جهانی به بازار عرضه کند. البته گوشی های پیکسل گوگل دارای بهترین دوربین در بین گوشی‌های هوشمند هستند؛ بنابراین شاید استفاده نکردن از دوربین دوگانه چندان هم مورد خاصی نباشد.

لازم به ذکر است که گوگل تنها کمپانی نخواهد بود که در سال جاری گوشی‌های پرچمدار خود را بدون دوربین دوگانه معرفی می‌کند. گوشی های سامسونگ گلکسی اس 8 و گلکسی اس 8 پلاس سامسونگ و همچنین اچ تی سی یو اولترا و اچ تی سی یو 11 نیز تنها با یک دوربین تک سنسور معرفی شدند، اما با اینکه سامسونگ اولین گوشی مجهز به دوربین دوگانه خود را در ماه آینده معرفی خواهد کرد، برای دیدن دوربین دوگانه در گوشی‌های گوگل پیکسل به احتمال بسیار زیاد باید تا سال آینده صبر کنیم.

تصویر بالا سنسور بزرگتری را نشان می‌دهد که قطعا قادر است تا در نور کم، تصاویر بهتری را ثبت کند و به احتمال زیاد نرم افزار دوربین نیز ارتقا یافته است.

پس چه چیزی در گوشی پیکسل 2 گوگل تغییر کرده است؟ در موبایل گوگل پیکسل بلندگوهایی در جلو وجود داشت که به راحتی می‌توانست با انگشتان شما پوشانده شود، اما تصویر منتشر شده از نسل دوم گوگل پیکسل نشان می‌دهد که این بلندگو در حال حاضر بزرگتر طراحی شده است.

اوان بلاس همچنین تاکید کرده است که گوشی های گوگل پیکسل 2 و گوگل پیکسل ایکس ال 2 بدون جک هدفون 3.5 میلی‌متری خودنمایی خواهند کرد و این ممکن است که بزرگترین تغییر در نسل دوم گوشی گوگل پیکسل باشد.

هر دو گوشی احتمالا به مانند سال گذشته در ماه اکتبر عرضه خواهند شد، بنابراین تا آن زمان دو ماه پیش رو خواهیم داشت و مسلما خبرهای بیشتری از آنها به گوش خواهد رسید.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر