;
coinex

تصاویر جدید گوشی آیفون 8 از حذف تاچ آیدی در این دستگاه خبر می دهند

تصاویر جدید گوشی آیفون 8 از حذف تاچ آیدی در این دستگاه خبر می دهندتصاویر جدیدی که از پروسه تولید نمایشگر گوشی آیفون 8 اپل منتشر شده، بار دیگر نشان می دهد که تاچ آیدی در این مدل وجود نخواهد داشت.

تمامی تحلیل ها، اخبار، شایعات، تصاویر و غیره از حذف تاچ آیدی در گوشی آیفون 8 اپل خبر می دهند؛ با اینحال انتشار رندری از این دستگاه که جایگاه بزرگی را برای دکمه ی هوم در نظر گرفته، بار دیگر نشان می دهد که این قابلیت در گوشی های آیفون باقی خواهد ماند.

با این اوصاف، انتشار تصویر دیگری که روز گذشته درز کرده، سند دیگری است که حذف تاچ آیدی از گوشی آیفون 8 اپل را ثابت می کند. تصویری که مدل رده بالای 2017 را نشان می دهد، فرصتی را فراهم کرده تا جایگاه برخی سنسورها در نمایشگر این موبایل را رمزگشایی کنیم. این تصویر لو رفته، روی جایگاه و منافذی که در بالای نمایشگر قرار دارد، متمرکز شده است. دو دایره ای که در سمت چپ قرار دارند، احتمالا جایگاه اسکنر عنبیه چشم سه بعدی هستند که با استفاده از شناسایی چهره، گوشی آیفون 8 را باز کرده و حتی تشخیص هویت برای اپل پی را نیز امکان پذیر می کند.

اما جایگاهی که در سمت راست قرار دارد، احتمالا جایگاه دوربین FaceTime  یا همان دوربین سلفی دستگاه است. دومین جایگاه در سمت راست نیز برای اسکن عنبیه چشم کاربرد دارد. اپل در وهله ی اول قصد داشت اسکنر اثر انگشت را درون صفحه نمایش قرار دهد. اما همانطور که سامسونگ نیز به این نتیجه رسیده، تکنولوژی آن برای سال 2017 آماده نمی شود. اما برنامه ی دوم اپل این است که دکمه ی تاچ آیدی را در پنل پشتی قرار دهد؛ اما این مساله نیز هنوز در هاله ای از ابهام قرار دارد.

اما هنوز جایگاه دیگری که به صورت افقی در قسمت بالای گوشی قرار دارد، نامشخص باقی مانده است. این قسمت در تصویر بالا به خوبی قابل مشاهده است، اما در تصاویر لو رفته از پروسه ی تولید، دیده نمی شود.

با این اوصاف، می توان نتیجه گرفت که گوشی آیفون 8 اپل بدون اسکنر اثرانگشت راه اندازی می شود و تنها به اسکنر عنبیه چشم اکتفا می کند. اما آیا کمپانی اپل تا این اندازه به تکنولوژی خود ایمان دارد که آن را به جایگزینی برای تاچ آیدی تبدیل کند؟ آیا شرکای مالی که در زمینه ی اپل پی با این کمپانی همکاری می کنند، می توانند امنیت سرقت هویت این مساله را تامین کنند؟ اینطور که به نظر می رسد، مسئولان اپل به این سوال ها پاسخ داده اند، چرا که پروسه تولید این گوشی هوشمند آغاز شده و تنها 4 هفته تا زمان معرفی این دستگاه باقی مانده است.

با این اوصاف، می توان نتیجه گرفت که گوشی آیفون 8 اپل بدون اسکنر اثرانگشت راه اندازی می شود و تنها به اسکنر عنبیه چشم اکتفا می کند. با این اوصاف، می توان نتیجه گرفت که گوشی آیفون 8 اپل بدون اسکنر اثرانگشت راه اندازی می شود و تنها به اسکنر عنبیه چشم اکتفا می کند.

.

منبع: phonearena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر