;
coinex

کمپین تولد کانگورو شروع شد (هفته طلایی کانگورو)

کمپین تولد کانگورو شروع شد (هفته طلایی کانگورو)

همانطور که با پلت فرم کانگورو آشنایی دارید، در واقع ابزاری برای قدرت بخشیدن به برنامه‌های بازاریابی محتوایی است که این پلت فرم صفحات وب را کرال (Crawl) می‌کند و با استفاده از پردازش زبان طبیعی (NLP) روابط معنایی بین متن‌های موجود در وب را استخراج می‌کند. سپس با استفاده از روش تبلیغات همگن (Native Advertising) مطالبی را که مرتبط هستند به کاربر پیشنهاد می‌دهد.

همانطور که با پلت فرم کانگورو آشنایی دارید، در واقع ابزاری برای قدرت بخشیدن به برنامه‌های بازاریابی محتوایی است که این پلت فرم صفحات وب را کرال (Crawl) می‌کند و با استفاده از پردازش زبان طبیعی (NLP) روابط معنایی بین متن‌های موجود در وب را استخراج می‌کند.

همچنین با عملکرد این پلت فرم در یک سال گذشته نیز آشنا هستید که یکی از سریع‌ترین نرخ‌های رشد بین استارتاپ‌های ایرانی را داشته است. از تعداد نمایش‌دهنده‌ها و آگهی‌دهنده‌ها و امکانات اضافه شده تا تعداد نمایش ویجت، معیار متوسط بازدید صفحات (Page Per View) برای کمپین‌های اجرا شده و تعداد کاربران و غیره آمار شگفت انگیز بوده است.

حال این شرکت قصد دارد به مناسبت تولد یک سالگی کسب و کارش کمپینی را به شما معرفی کند که شما را در این شادی نیز شریک کند.

معرفی کمپین تولد کانگورو – هفته طلایی کانگورو

معرفی کمپین تولد کانگورو – هفته طلایی کانگورو

در این کمپین کانگورو برای مشتریانش هدایایی در نظر گرفته است که از تاریخ 15 مرداد تا 22 مرداد مشتریان می‌توانند از این هدایا و تخفیف‌های ویژه استفاده نمایند. در این کمپین 3 بسته وجود دارد که بسته به انتخاب مشتریان می‌توانند از این هدایا بهره ببرند.

هدیه اول:

تخفیف 10 درصدی برای شارژ تمامی کمپین های مشتریان: در بسته اول، همه مشتریان کانگورو می‌توانند پس از ساخت کمپین خود، از تخفیف 10 درصدی برای شارژ کمپین استفاده نمایند.

با این تفاسیر اگر می‌خواهید کمپین خود را از 15 تا 22 مرداد شارژ نمایید، 10 درصد تخفیف دریافت می‌کنید.

هدیه دوم:

تخفیف 20 درصدی برای شارژ کمپین + رپورتاژ آگهی کسب و کار شما در وب‌سایت‌های خبری با رتبه الکسای کمتر از 300: در این بسته مشتریان کانگورو که از 15 تا 22 مرداد کمپین خود را از 3 تا 5 میلیون تومان شارژ نمایند، 20 درصد تخفیف دریافت خواهند نمود + همچنین این دسته از مشتریان کانگورو این امکان را دریافت خواهند کرد تا یک گزارش از نحوه کسب و کارشان را در قالب یک رپورتاژ آگهی از طریق کانگورو در چند وب سایت‌ خبری با رتبه های الکسای کمتر از 300 به رایگان منتشر نمایند.

بنابراین اگر قصد دارید در بازه زمانی 15 تا 22 مرداد، کمپینی در کانگورو با بازه قیمتی 3 تا 5 میلیون تومان بسازید، کانگورو این مژده را به شما می‌دهد که علاوه بر تخفیف 20 درصدی بر روی شارژ کمپین شما، رپورتاژ آگهی کسب و کارتان نیز در چند وب‌سایت‌ خبری پربازدید، منتشر خواهد شد.

هدیه شگفت انگیز سوم:

تخفیف 30 درصدی برای شارژ کمپین + 30 درصد شارژ مجانی برای پرداخت بعدی + رپورتاژ آگهی کسب و کار شما در وب‌سایت‌های خبری با رتبه الکسا کمتر از 300: این بسته بزرگترین هدیه کانگورو به مشتریان محسوب می‌شود. در این بسته مشتریان کانگورو که کمپین خود را از تاریخ 15 تا 22 مرداد حداقل به میزان 5 میلیون تومان شارژ کنند، 30 درصد تخفیف بر روی شارژ کمپینشان دریافت می‌کنند، علاوه بر آن امکان ویژه‌ای که دریافت خواهند کرد این است که در پرداخت بعدی نیز، کانگورو 30 درصد اضافه شارژ مجانی برای کمپین‌شان در نظر خواهد گرفت و همچنین یک گزارش از نحوه کسب و کار این دسته از مشتریان در قالب یک رپورتاژ آگهی در وب سایت‌های خبری با رتبه الکسای کمتر از 300 منتشر خواهد شد.

بنابراین آن دسته از مشتریانی که قصد دارند کمپین جدیدی در کانگورو بسازند می‌توانند از این فرصت استفاده نمایند تا علاوه بر تخفیف 30 درصدی بر روی شارژ کمپین جدیدشان، 30 درصد تخفیف بر روی پرداخت بعدی نیز در کانگورو بهره ببرند و همچنین یک گزارش کامل از نحوه عملکرد کسب و کارشان در چند وب‌سایت‌ خبری پربازدید نیز از طریق کانگورو به رایگان منتشر نمایند.
در این هفته طلایی کانگورو فرصت را از دست ندهید و کمپین جدید خود را با انتخاب یکی از 3 بسته بالا بسازید تا در هدایای کانگورو سهیم باشید.

برای ساخت کمپین اینجا کلیک کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر