;
coinex

برلیانس کراس رسما به محصولات گروه سایپا اضافه شد!

برلیانس کراس رسما به محصولات گروه سایپا اضافه شد!

از جمله محصولات جدید شرکت پارس خودرو از گروه خودروسازی سایپا، برلیانس کراس است که در این گروه خودروسازی به مرحله تولید تجاری رسید.

در جریان برگزاری نمایشگاه بین المللی خودرو مشهد بود که این خودرو به صورت رسمی معرفی و به محصولات گروه خودروسازی سایپا اضافه شد.

قرار است این خودرو با قیمتی کمتر از 60 میلیون تومان بعد از اتمام نمایشگاه بین المللی خودروی مشهد و در تاریخ 22 مردادماه از طریق نمایندگی‌های فروش گروه خودروسازی سایپا به فروش برسد.

برلیانس کراس به منظور تست و بررسی در اختیار رسانه‌های تخصصی حوزه خودرو قرار داده شد و قرار است از این پس در کنار برلیانس‌های سری 300 و 200 قرار گیرد.

برلیانس کراس از نظر ظاهری خودرویی زیبا و جوان پسند است و مجهز به پیشرانه قوی 1.5 لیتری است. همچنین این خودرو 4 سیلندر مجهز به سامانه زمان بندی متغیر سوپاپ‌ها است و گیربکس آن به صورت اتوماتیک بوده، 4 سرعته و ساخت هیوندای است.

این خودرو همچنین دارای تجهیزات پیشرفته رفاهی و ایمنی است که از جمله می‌توان به سان روف، فرمان برقی، سوئچ Key Less، عیب یاب خودکار اشاره کرد. همچنین از جمله مشخصات دیگر برلیانس کراس باید به آینه‌های برقی، مالتی‌مدیا با امکان استفاده از GPS، وجود ترمزهای دیسکی تعبیه شده در هر چهارچرخ، مجهز به سامانه‌های ABS+EBD و دو کیسه هوا اشاره نمود.

برلیانس کراس پارس خودرو

.

منبع: iranjib

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر