;
coinex

فبلت گلکسی نوت 8 سامسونگ زندگی واقعی خود را آغاز کرد

فبلت گلکسی نوت 8 سامسونگ
سه عکس جدید از فبلت گلکسی نوت 8 سامسونگ منتشر شده که زندگی واقعی این دستگاه را به تصویر کشیده است. اگر به تصاویر ارائه شده نگاهی بیندازید، می‌توانید این گوشی پرچمدار جدید سری گلکسی نوت را از سه زاویه مختلف ببینید.

همان طور که در این تصاویر دیده می شود، نمایشگر همیشه روشن (Always On) آن به خوبی خودنمایی می‌کند. با آنکه نمایشگر فبلت گلکسی نوت 8 در این تصاویر خاموش است، اما تعدادی از پیکسل‌ها در این صفحه نمایش ظاهر شده و جزئیاتی همچون تاریخ و ساعت را به نمایش گذاشته است.

حالت نمایشگر همیشه روشن این دستگاه به نظر می‌رسد که همانند این ویژگی در گوشی‌های گلکسی اس 8 سامسونگ است. همان طور که در تصاویر منتشر شده دیده می شود، صفحه نمایش فبلت گلکسی نوت 8 سامسونگ به صورت منحنی طراحی شده و پنل پشتی نیز دارای انحناست.

کلید پاور / قفل در سمت راست این اسمارت فون قرار گرفته و این در حالی است که کلید‌های تنظیم حجم صدا و دکمه اختصاصی بیکسبی در سمت چپ آن جای گرفته است. انتظار می‌رود که سامسونگ گلکسی نوت 8 دارای یک نمایشگر بی‌نهایت 6.3 اینچی سوپر آمولد با نسبت تصویر 18.5:9 باشد و قلم استایلوس اس پن نیز در درون آن و در قسمت سمت راست پایین این دستگاه جای گیرد.

یکی از بارزترین مشخصات گلکسی نوت 8 وجود دوربین دوگانه در آن است که در تصویر به نمایش درآمده از پنل پشتی آن به خوبی مشخص است. اسکنر اثر انگشت در کنار دوربین دوگانه آن قرار گرفته و به نظر می‌رسد که بین سنسور اثر انگشت و سنسور دوربین‌های دوگانه، یک فلش LED و سنسور ضربان قلب نشسته باشد.

فبلت گلکسی نوت 8 سامسونگ در روز 23 آگوست برابر با اول شهریور ماه به طور رسمی معرفی خواهد شد. احتمالا این اسمارت فون در دو نسخه متفاوت عرضه خواهد شد. نسخه‌ای از آن که به احتمال بسیار زیاد در ایالات متحده عرضه خواهد شد، قدرت خود را از پردازنده اسنپدراگون 835 کوالکام به دست می‌آورد و نسخه دیگر که برای بازارهای بین المللی آماده شده است، به اگزینوس 8895 مجهز خواهد بود.

فبلت گلکسی نوت 8 سامسونگ

انتظار می‌رود که این گوشی پرچمدار دارای 6 گیگابایت حافظه رم بوده و 128 گیگابایت حافظه داخلی داشته باشد. این فضای ذخیره‌سازی از طریق کارت میکرو اس دی قابل ارتقا خواهد بود. اندروید 7.1.1 نوقا سیستم عامل پیش فرض آن بوده و رابط کاربری سفارشی سامسونگ بر بالای این سیستم عامل گوگل نقش خواهد بست. در زیر می‌توانید تصویر منتشر شده از قلم اس پن گلکسی نوت 8 را نیز ببینید.

قلم اس پن استایلوس

منبع: androidheadlines

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر