;
coinex

مشخصات لنوو کا 8 نوت و کا 8 پلاس در بنچمارک گیک بنچ رویت شد

مشخصات لنوو کا 8 نوت و کا 8 پلاس در بنچمارک گیک بنچ رویت شداخیرا مشخصات لنوو کا 8 نوت در پایگاه داده بنچمارک محبوب گیک بنچ رخ نشان داده است. گوشی کا 8 پلاس، هفته ی گذشته در این بنچمارک رویت شده بود؛ اما اینبار لنوو کا 8 نوت در این وب سایت ظاهر شده است. هر دو دستگاه به اندروید 7.1.1 نوقا مجهز هستند.

گوشی لنوو کا 8 پلاس از تراشه MT6757CD یا همان مدیا تک هلیو P25 برخوردار می شود؛ این تراشه ی 64 بیتی هشت هسته ای با قدرت پردازش 1.69 گیگاهرتز همراه است. این دستگاه همچنین از رم 3 گیگابایتی بهره می برد؛ اما جزئیات بیشتری در مورد آن فاش نشده است. این دستگاه در آزمون تک هسته ای، امتیاز 861 و در آزمون چند هسته ای، امتیاز 3761 را کسب کرده است. این امتیازها از یک گوشی میان رده خبر می دهند. در مشخصات لنوو کا 8 نوت آمده است که این اسمارت فون با سخت افزارهای قوی تری همراه می شود. کا 8 نوت با تراشه هلیو X20 ده هسته ای 64 بیت با قدرت پردازش 1.85 گیگاهرتز همراه است. این اسمارت فون همچنین از رم 4 گیگابایتی برخوردار شده است. لنوو کا 8 نوت در آزمون تک هسته ای به امتیاز 1551 و در آزمون چند هسته ای به امتیاز 4664 دست یافته است.

با توجه به اینکه گوشی لنوو کا 8 پلاس با تراشه هلیو X25 همراه می شود، می توان انتظار داشت که از پنل فول اچ دی برخوردار شود؛ چرا که این حداکثر کیفیتی است که توسط این تراشه پشتیبانی می شود. از طرف دیگر، تراشه X20 می تواند تصاویری با رزولوشن کواد اچ دی را پشتیبانی کند؛ بنابراین از مشخصات لنوو کا 8 نوت می توان به نمایشگری با رزولوشن بالا اشاره کرد. این گوشی های هوشمند از 9 آگوست (18 مرداد) کار خود را در کشور آسیای جنوبی آغاز می کنند. اگر قرار باشد حداقل یکی از این دو موبایل در بازار غرب عرضه شود، این احتمال وجود دارد که در کنفرانس IFA 2017 برلین که اول سپتامبر آغاز می شود، از این دو دستگاه رونمایی شود.

در مشخصات لنوو کا 8 نوت آمده است که این اسمارت فون با سخت افزارهای قوی تری همراه می شود.

.

منبع: androidheadlines

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر