;
coinex

گوشی سامسونگ گلکسی اس 8 اکتیو به طور رسمی معرفی شد

گوشی سامسونگ گلکسی اس 8 اکتیو
گوشی سامسونگ گلکسی اس 8 اکتیو (Samsung Galaxy S8 Active) در نهایت توسط اپراتور آمریکایی AT&T معرفی شد. این دستگاه یک نسخه بادوام و مقاوم از مدل پرچمدار گلکسی اس 8 است.

این اپراتور به طور تصادفی تایید کرد که این زندگی واقعی این دستگاه رسما از هفته گذشته آغاز شده و پیش فروش آن از فردا، 8 آگوست برابر با 17 مرداد ماه، شروع خواهد شد. اپراتور AT&T به صورت انحصاری فروش گلکسی اس 8 اکتیو را در اختیار خواهد داشت.

مشخصات گوشی سامسونگ گلکسی اس 8 اکتیو

این اسمارت فون جان سخت در دو گزینه رنگی طلایی و خاکستری در دسترس خواهد بود. این اپراتور اعلام کرده که کاربران می‌توانند سامسونگ گلکسی اس 8 اکتیو را با پرداخت ماهیانه 28.34 دلار به مدت 30 ماه خریداری کنند.

گوشی سامسونگ گلکسی اس 8 اکتیو دارای یک صفحه نمایش 5.8 اینچی سوپر آمولد بوده که با همان نسبت تصویر 18.5:9 که در گوشی‌های پرچمدار گلکسی اس 8 وجود دارد، وارد بازار می‌شود، اما طراحی نمایشگر با لبه‌های منحنی در آن دیده نخواهد شد.

این اسمارت فون در یک بدنه فلزی قرار گرفته و از استاندارد نظامی MIL-STD-810G برخوردار شده است. دریافت این استاندارد تضمین می‌کند که این دستگاه در برابر شوک و آسیب‌های مکانیکی وارده مقاومت خوبی را از خود نشان خواهد داد. علاوه بر این گواهینامه، وجود IP68 نیز باعث می‌شود تا این گوشی هوشمند در برابر نفوذ آب و گرد و غبار نیز مقاوم باشد.

گوشی Galaxy S8 Active از پردازنده اسنپدراگون 835 کوالکام قدرت گرفته، 4 گیگابایت حافظه رم داشته و 64 گیگابایت حافظه داخلی آن از طریق کارت میکرو اس دی قابل ارتقا خواهد بود. یک دکمه اختصاصی بیکسبی در کنار آن قرار گرفته که ظاهرا جایگزین دکمه Active قبلی شده است.

ماژول دوربین نیز دقیقا همان ماژولی است که در گلکسی اس 8 دیده می‌شود. یک دوربین 12 مگاپیکسلی در پنل پشتی قرار گرفته و در جلو یک دوربین 8 مگاپیکسلی به عنوان دوربین سلفی انجام وظیفه می‌کند. هر دو سنسور با دهانه دیافراگم f/1.7 همراه شده‌اند.

منبع: androidheadlines

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر