;
coinex

سامسونگ گلکسی نوت 8 با حافظه داخلی 256 گیگابایتی عرضه می شود

سامسونگ گلکسی نوت 8 با حافظه داخلی 256 گیگابایتی عرضه می شودکمپانی سامسونگ قصد دارد نسخه ای از گوشی سامسونگ گلکسی نوت 8 را با حافظه داخلی 256 گیگابایتی راه اندازی کند. این خبر با افشای چند شماره مدل که با فبلت بعدی کمپانی سامسونگ در ارتباط است، توسط یکی از منابع داخلی منتشر شد. این شماره مدل ها نشان می دهند که حداقل یکی از نسخه های گوشی سامسونگ گلکسی نوت 8 در کره جنوبی با حافظه داخلی 256 گیگابایتی همراه خواهد بود. در حال حاضر مشخص نیست که کدام بازارها میزبان این نسخه از پرچمدار سری نوت سامسونگ خواهند بود. علاوه بر این، خبر نسخه ی حافظه ی 256 گیگابایتی، شایعاتی را پیرامون نسخه ای با رم 8 گیگابایتی این موبایل بر سر زبان ها انداخته است. اگر این شایعات صحت داشته باشند، احتمالا همان نسخه ی Emperor Edition نوت 8 خواهد بود که به گفته ی کمپانی سامسونگ در بازارهای کره، چین و چند بازار دیگر عرضه می شود.

چند ماهی است که شایعات پیرامون این نسخه به گوش می رسند. بسیاری از تحلیلگران این حوزه معتقدند که رده بالاترین نسخه ی سامسونگ گلکسی نوت 8 با رم 8 گیگابایتی، راه اندازی نمی شود؛ با اینحال این احتمال وجود دارد که کشورهای کره و چین، نسخه ای متفاوت از این موبایل را دریافت کنند. گوشی گلکسی اس 8 پلاس نیز در برخی از کشورهای آسیایی با رم 6 گیگابایتی و حافظه داخلی 128 گیگابایتی به فروش می رسد. نسخه ای از این موبایل که در سطح جهانی عرضه می شود، با تراشه اگزینوس 8895 همراه می شود که طی یک پروسه 10 نانومتری تولید شده که در گوشی های گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس نیز وجود دارد. این دستگاه همچنین از نصب میکرو اس دی کارت و افزایش حافظه تا 256 گیگابایت پشتیبانی می کند.

مشخصات گوشی سامسونگ گلکسی نوت 8

گفته می شود گوشی سامسونگ گلکسی نوت 8 از نمایشگر 6.3 اینچی سوپر آمولد با پنل نمایشگر بی نهایت همراه می شود که کمی از گوشی کلکسی اس 8 بزرگ تر است. این دستگاه در نسبت ابعاد 18.5:9 ساخته می شود. این غول کره ای رسما اعلام کرد که در تاریخ 23 آگوست (1 شهریور) از پرچمدار سری نوت خود رونمایی می کند. شایع شده که عرضه ی آن از اواخر سپتامبر آغاز خواهد شد.

.

منبع: androidheadlines

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر