;
coinex

اولین تصویر رسمی از پنل پشتی آیفون 8 در فضای اینترنت منتشر شد

اولین تصویر رسمی از پنل پشتی آیفون 8 در فضای اینترنت منتشر شدبه تازگی تصاویری از پنل پشتی آیفون 8 منتشر شده که شایعات پیرامون این موبایل هوشمند را داغ تر می کند.

کمپانی اپل هنوز تاریخ معرفی رسمی گوشی آیفون 8 را اعلام نکرده است؛ اما با نزدیک شدن به رویداد رونمایی در ماه سپتامبر، شایعات با سرعت بیشتری منتشر می شوند. جدیدترین تصویری که بیرون درز کرده، توسط کارخانه ی فاکس کان منتشر شده و پنل پشتی آیفون 8 را نمایش می دهد.

همانطور که مشاهده می کنید، تصویر پنل پشتی آیفون 8 اپل از روی بسته بندی آن به ثبت رسیده است؛ جایگاه اسکنر اثر انگشت نیز به خوبی در پایین تر از لوگوی اپل دیده می شود.

کمپانی اپل قصد دارد سه گوشی هوشمند را در ماه سپتامبر معرفی کند؛ جایگاه و چیدمان دوربین دوگانه نشان می دهد که این دستگاه، همان گوشی آیفون 8 اپل است. اما محل قرار گرفتن اسکنر اثر انگشت در پنل پشتی آیفون 8 هنوز مبهم است؛ شایع شده بود که این کمپانی آمریکایی تصمیم گرفته از ایده ی قرار دادن این اسکنر در لبه ی موبایل صرف نظر کند و تنها روی اسکنر عنبیه ی چشم متمرکز شود. آیا این تصویر، گوشی آیفون 7 اس را نشان می دهد؟ شاید اینطور نباشد. تمامی تصاویری که تا به امروز از گوشی های آیفون 7 اس و 7 اس پلاس منتشر شده، چیدمان دوربین دوگانه را به صورت افقی نشان داده اند؛ این در حالیست که در تصویر بالا، لنزهای دوربین به صورت عمودی قرار گرفته اند.

.

منبع: gsmarena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر