;
coinex

ال جی موبایل تایید کرد: معرفی ال جی وی 30 در 9 شهریور ماه انجام خواهد شد

ال جی موبایل تایید کرد: معرفی ال جی وی 30 در 9 شهریور
بالاخره کمپانی ال جی تاریخ معرفی ال جی وی 30 را تایید کرد. این گوشی پرچمدار جدید از سری V ال جی در روز 31 آگوست برابر با 9 شهریور ماه به طور رسمی در نمایشگاه IFA 2017 برلین به روی صحنه خواهد رفت.

ال جی ماه گذشته دعوتنامه‌ای را برای کنفرانس خبری خود به اشتراک گذاشت و بسیاری گمان می‌کردند که این دعوتنامه تاریخ معرفی ال جی وی 30 را نشان می دهد، اما این شرکت تا به حال این خبر را تایید نکرده بود، اما همان طور که می‌بینید LG Mobile دعوت کرده تا در فیسبوک رویداد زنده این شرکت را دنبال کرده و تایید می‌کند که معرفی ال جی وی 30 در 31 آگوست و در رویدادی که در ساعت 9 صبح در برلین برگزار خواهد شد، انجام می شود.

در این دعوتنامه سه عبارت Lights ،Camera و Action دیده می‌شود. ال جی احتمالا سعی داشته تا با استفاده از این کلمات نشان دهد که موبایل ال جی وی 30 درست به مانند ال جی وی 20 یک دستگاه چند رسانه‌ای است. برخی از جزئیات منتشر شده درباره ال جی V30 حاکی از آن است که دوربین این اسمارت فون دارای دهانه دیافراگم f/1.6 بوده و با برند جدید Cine Video و Live Zoom همراه خواهد بود.

این اسمارت فون برخی ویژگی‌ها همچون LG-Log و Graphy را در اختیار داشته و این در حالی است که کنترل‌هایی مانند دوربین DSLR مانند هیستوگرام (بافت نگار) نیز وجود دارد. چهار مبدل پیشرفته دیجیتال به آنالوگ (Quad DAC) نیز در این گوشی به کار گرفته شده است.

تاریخ معرفی ال جی وی 30 بسیار نزدیک است و مطمئنا در روزهای آتی خبرها و جزئیات بیشتری نیز از این دستگاه منتشر خواهد شد.

منبع: androidheadlines

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر