;
coinex

نسل جدید ساعت هوشمند اپل واچ از اتصال LTE پشتیبانی خواهد کرد

نسل جدید ساعت هوشمند اپل واچ از اتصال LTE پشتیبانی خواهد کردبه گزارش بلومبرگ، کمپانی اپل قصد دارد نسل جدید ساعت هوشمند اپل واچ را به اتصال LTE مجهز کند. بدین ترتیب، کاربران این ساعت هوشمند به گوشی آیفون خود وابسته نبوده و می توانند بالاترین سطح عملکرد ساعت هوشمند اپل واچ را به صورت مستقل دریافت کنند. در حال حاضر، اپل واچ ها باید در فاصله ی مناسبی با گوشی آیفون قرار داشته باشند تا بتوانند سیگنال های لازم برای دریافت نوتیفیکیشن و تماس را دریافت کنند.

در حال حاضر، بسیاری از اطلاعات نامشخص مانده است. برای مثال، این احتمال وجود دارد که نسل بعدی ساعت هوشمند اپل واچ در دو نسخه ی مجهز به LTE و فاقد آن عرضه شود. این ساعت احتمالا به برنامه ی دیتای اضافه تری نیاز دارد و البته هنوز باید به گوشی آیفون متصل باشد. عمر باتری هنوز هم چالش مهمی برای ساعت هوشمند اپل واچ به شمار می رود، این دستگاه به ندرت می تواند یک روز کامل را روشن بماند.

نکته ای که در گزارش بلومبرگ از آن حرفی به میان نیامده، این است که آیا ظاهر واچ جدید به نسل های قبلی شباهت خواهد داشت یا خیر. شایع شده که این گجت هوشمند با طراحی کاملا متفاوتی همراه می شود و هنوز مشخص نیست که این طراحی متفاوت، برای امسال آماده می شود یا خیر؛ اما گر ساعت های باریک تری طراحی شوند، می تواند رقابت سختی را در بازار ایجاد کند.

گفته می شود نسل جدید ساعت هوشمند اپل واچ در ماه سپتامبر و همزمان با گوشی آیفون معرفی می شود.

بلومبرگ اعلام کرده است که کمپانی اینتل، وظیفه ی تولید مودم LTE را به عهده خواهد داشت. کمپانی اپل در حال حاضر، چالش های پتنتی را با کوالکوم پشت سر می گذارد و انتخاب اینتل در این مرحله می تواند فشار کار را کمتر کند.

این کمپانی سری دوم اپل واچ را در سپتامبر سال 2016 معرفی کرد. این مدل با قابلیت ضد آب و جی پی اس همراه بود.

.

منبع: theverge

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر