;
coinex

رندرهای موبایل گوگل پیکسل 2 طراحی این دستگاه را نشان می‌دهد

رندرهای موبایل گوگل پیکسل 2
تعدادی از رندرهای موبایل گوگل پیکسل 2 طراحی نسل بعدی پرچمداران گوگل را به نمایش گذاشت. به نظر می‌رسد که این رندرها توسط یکی از طرفداران گوشی‌های گوگل ارائه شده و گفته می شود که بر اساس آخرین جزئیات منتشر شده درباره این دستگاه طراحی شده است.

حتی اگر این رندرهای منتشر شده، نشان دهنده گوشی واقعی گوگل نباشد، اما باز هم می‌تواند برداشتی از آن چه که قرار است توسط این غول تکنولوژی به بازار گوشی‌های هوشمند عرضه شود را ارائه می‌دهد. بر اساس گزارش‌های منتشر شده موبایل گوگل پیکسل 2 توسط کمپانی اچ تی سی ساخته شده که با اسم رمز Walleye خودنمایی می‌کند.

موبایل گوگل پیکسل 2 فاقد دوربین دوگانه است

رندرهای موبایل گوگل پیکسل 2

این رندرها تصوری از اندازه این دستگاه که با نسبت تصویری 16:9 همراه خواهند بود را نشان می دهد. از ویژگی‌های دیگری که در این تصاویر جلوه می‌کند، حاشیه‌های تقریبا زیاد نمایشگر و دوربین تک سنسور آن است. یک سنسور اثر انگشت که در شایعات قبلی نیز به آن اشاره شده بود، در پنل پشتی نمایان شده است.

شایعات اخیر به فقدان دکمه فیزیکی هوم اشاراتی داشته‌اند و در تصویر رندرها نیز این مورد تایید شده است. در عوض موبایل گوگل پیکسل 2 و گوگل پیکسل ایکس ال 2 از کلیدهای مجازی روی صفحه نمایش برخوردار خواهند بود. علاوه بر آن هر دو گوشی پرچمدار گوگل فاقد جک هدفون 3.5 میلی‌متری بوده، اما به نظر می‌رسد که ویژگی قاب حساس به فشار که توسط اچ تی سی در گوشی اچ تی سی یو 11 به کار گرفته شد، در این دستگاه‌ها نیز مورد استفاده قرار بگیرد.

البته شایعاتی نیز حکایت از آن دارند که گوشی گوگل پیکسل ایکس ال 2 از همان سبک طراحی پیکسل 2 گوگل تبعیت نخواهد کرد. شاید دلیل آن نیز به خاطر ساخت این گوشی توسط کمپانی ال جی باشد و مسلما دو کمپانی زبان طراحی متفاوتی دارند.

رندرهای موبایل گوگل پیکسل 2

گوشی Pixel XL2 که توسط کمپانی کره‌ای ال جی طراحی شده است، طراحی بدون حاشیه در اطراف نمایشگر و نسبت تصویری 18:9 دارد. انتظار می‌رود که هر دو مدل در اکتبر امسال به طور رسمی معرفی شده و احتمالا با اندروید O از جعبه خارج خواهند شد.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر