;
coinex

نمونه عکس هایی که با دوربین شارپ آکواس اس 2 به ثبت رسیده منتشر شد

نمونه عکس هایی که با دوربین شارپ آکواس اس 2 به ثبت رسیده منتشر شددکتر لو ژانگشنگ، معاون ارشد کمپانی Foxconn Technology Group به تازگی نمونه عکس هایی که با دوربین شارپ آکواس اس 2 به ثبت رسیده را منتشر کرد. این کمپانی رسما اعلام کرد که در تاریخ 8 آگوست (17 مرداد) گوشی شارپ آکواس اس 2 را در کشور چین معرفی خواهد کرد. شارپ به طور معمول گوشی های خود را در ژآپن معرفی می کرد؛ اما اینبار از این قائده پیروی نمی کند. کمپانی فاکس کان تملک شارپ را در اختیار گرفته و اعلام کرده است که برخی از دستگاه های بدون حاشیه ی این برند در کشور چین معرفی خواهند شد. اینطور که به نظر می رسد، گوشی شارپ آکواس اس 2، اولین دستگاهی است که کار خود را در این کشور آغاز می کند.

حال اگر به تصاویری که با دوربین شارپ آکواس اس 2 به ثبت رسیده نگاه کنید، متوجه می شوید که عکس های قابل قبولی هستند، حتی در محیط هایی با نور کم. عملکرد دوربین شارپ آکواس اس 2 در فضاهای پر نور نیز مناسب است. همانطور که مشاهده می کنید، تصاویری که در محیط تاریک از نوشیدنی ها به ثبت رسیده، تعادل رنگ قابل قبولی دارند. دوربین گوشی شارپ آکواس اس 2 از نوع دوگانه خواهد بود، این تصاویر نیز به خوبی گویای این واقعیت هستند. یک لنز معمولی و یک لنز تله فوتو، تنظیمات دوربین شارپ آکواس اس 2 را تشکیل می دهند؛ این تنظیمات باعث می شود که تصاویری با افکت بوکه به ثبت برسند.

گوشی شارپ آکواس اس 2 احتمالا با ترکیبی از شیشه و فلز ساخته می شود و با حاشیه های بسیار باریکی همراه است. تقریبا به طور قطع می دانیم که این اسمارت فون از تنظیمات دوربین دوگانه برخوردار می شود و اندروید نوقا نیز به صورت پیش فرض روی آن اجرا خواهد شد. شایع شده که اسکنر اثر انگشت درون صفحه نمایش این موبایل قرار می گیرد. رندرهای زیادی از این موبایل منتشر شده که احتمالا تنها کانسپت های نمونه اولیه هستند. این دستگاه به زودی معرفی خواهد شد.

.

منبع: androidheadlines

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر