;
coinex

شارپ آکواس اس 2 تاییدیه TENAA را دریافت کرد

شارپ آکواس اس 2 تاییدیه TENAA را دریافت کردگوشی شارپ آکواس اس 2 امروز در چین معرفی می شود؛ اما قبل از معرفی رسمی، این موبایل توانست تاییدیه تنا را بدست آورد. برخی از مشخصات این موبایل نیز توسط تنا فاش شده است. تنا روز گذشته، گوشی هوشمند شارپ با شماره مدل FS8010 را تایید کرد. با توجه به مشخصات، طراحی و زمان این انتشار، می توان انتظار داشت که این موبایل، همان گوشی شارپ آکواس اس 2 باشد که همین امروز کار را خود را در چین آغاز می کند.

گوشی شارپ آکواس اس 2 امروز در چین معرفی می شود؛ اما قبل از معرفی رسمی، این موبایل توانست تاییدیه تنا را بدست آورد.

با توجه به مشخصات فاش شده در تنا، این موبایل با پردازنده ای هشته ای با قدرت پردازش 2.2 گیگاهرتز همراه خواهد بود که احتمالا همان تراشه اسنپدراگون 660 باشد. این دستگاه در دو نسخه رم 4 با حافظه 64 گیگابایتی و رم 6 با حافظه 128 گیگابایتی عرضه می شود. پنل پشتی گوشی شارپ آکواس اس 2 به تنظیمات دوربین دوگانه با دو سنسور 12 و 8 مگاپیکسلی مجهز شده که به صورت عمودی چیده شده اند. این تنظیمات می تواند قابلیت های ویژه ای مثل افکت بوکه را امکان پذیر کند. یک باتری 2930 میلی آمپر ساعتی نیز دستگاه را روشن نگه می دارد. شارپ آکواس اس 2 از نمایشگر 5.5 اینچی با رزولوشن 2040 در 1080 پیکسل برخودار می شود. این دستگاه با قطر 7.9 میلی متر ساخته شده و 140 گرم وزن دارد.

گوشی شارپ آکواس اس 2 به تنظیمات دوربین دوگانه با دو سنسور 12 و 8 مگاپیکسلی مجهز شده که به صورت عمودی چیده شده اند.

پنل پشتی گوشی شارپ آکواس اس 2 با صیقل خوردگی جالبی همراه است که احتمالا در گزینه های رنگی متعددی عرضه می شود. هرچند که در لیست تنا، تنها به گزینه ی رنگی سفید اشاره شده است.

علیرغم اینکه تنا بسیاری از مشخصات این موبایل را فاش کرده، اما باید برای دسترسی به اطلاعات کامل تر تا چند ساعت آینده منتظر بمانیم.

پنل پشتی گوشی شارپ آکواس اس 2 با صیقل خوردگی جالبی همراه است که احتمالا در گزینه های رنگی متعددی عرضه می شود. هرچند که در لیست تنا، تنها به گزینه ی رنگی سفید اشاره شده است.

.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر