;
coinex

کاربران اندروید نوقا 13.5 درصد از مجموع کاربران دستگاه‌های اندرویدی را تشکیل داده‌اند

کاربران اندروید نوقا 13.5 درصد از مجموع کاربران دستگاه‌های اندرویدی را تشکیل داده‌اندآمار توزیع سیستم عامل اندروید تا ماه آگوست منتشر شد. گزارشات اخیر حاکی از آن هستند که کاربران اندروید نوقا تنها 13.5 درصد هستند. این میزان در مقایسه با ماه گذشه، 0.2 درصد افزایش داشته است.

به صورت جزئی تر باید گفت که نسخه ی اندروید 7.0 نوقا، میزان 12.3 درصد از دستگاه ها را تشکیل داده، در حالیکه تنها 1.2 درصد از دستگاه های اندرویدی به نسخه ی 7.1 نوقا مجهز هستند. اندروید 6 مارشمالو با 32.3 درصد، پر مصرف ترین نسخه ی اندروید به شمار می رود. این میزان در مقایسه با ماه گذشته به میزان 0.5 درصد افزایش یافته است.

کاربران اندروید نوقا تنها 13.5 درصد هستند. این میزان در مقایسه با ماه گذشه، 0.2 درصد افزایش داشته است.

نسخه های اندروید لالی پاپ و کیت کت همچنان سهم قابل توجهی را به خود اختصاص داده اند. نسخه ی اندروید 5.0 لالی پاپ، 7.4 درصد و نسخه ی 5.1 آن، 21.8 درصد از دستگاه های اندرویدی را مجهز کرده است. این در حالیست که اندروید 4.4 کیت کت، در 16.0 درصد از دستگاه های اندرویدی اجرا می شود. اندروید جلی بین در حال حاضر، سیستم عامل 7.6 درصد از دستگاه های اندرویدی است. لازم به ذکر است که سهم اندروید نان زنجبیلی و بستنی ساندویچی به همان ترتیب ماه گذشته باقی مانده است.

.

منبع: gsmarena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر