;
coinex

اولین تصاویر واقعی آیفون 8 اپل در فضای اینترنت منتشر شد

اولین تصاویر واقعی آیفون 8 اپل در فضای اینترنت منتشر شداخبار اخیر از آغاز پروسه ی تولید عمده ی گوشی آیفون 8 خبر داده اند؛ علاوه بر این، با نزدیک شدن به زمان معرفی این اسمارت فون، این روزها بیشتر از قبل شاهد تصاویر واقعی آیفون 8 اپل هستیم.

اخیرا تصاویر واقعی آیفون 8 اپل منتشر شده که نمایی از هر دو پنل اصلی این موبایل را به نمایش گذاشته است. همانطور که در تصویر مشاهده می کنید، اسکنر اثر انگشت در پنل پشتی یا نمای جلویی دیده نمی شود. تصویری از لبه های دستگاه نیز در دسترس نیست، اما به نظر نمی رسد که این اسکنر در لبه ی دستگاه تعبیه شده باشد. این بدان معناست که قابلیت تشخیص هویت بر مبنای چهره، امنیت اپل پی را به عهده خواهد داشت.

اخیرا تصاویر واقعی آیفون 8 اپل منتشر شده که نمایی از هر دو پنل اصلی این موبایل را به نمایش گذاشته است.

اخیرا تصاویر واقعی آیفون 8 اپل منتشر شده که نمایی از هر دو پنل اصلی این موبایل را به نمایش گذاشته است.

با این وجود، تصاویری که از قاب گوشی آیفون 8 منتشر شده، کاربران را امیدوار می کند؛ چرا که دایره ای در این قاب طراحی شده که احتمالا جایگاه اسکنر اثرانگشت خواهد بود. بسیاری از کاربران ترجیح می دهند که از این قابلیت برخوردار شوند.

با این وجود، تصاویری که از قاب گوشی آیفون 8 منتشر شده، کاربران را امیدوار می کند؛ چرا که دایره ای در این قاب طراحی شده که احتمالا جایگاه اسکنر اثرانگشت خواهد بود. بسیاری از کاربران ترجیح می دهند که از این قابلیت برخوردار شوند

.

منبع: gsmarena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر