;
coinex

جدیدترین مشخصات گوشی نوکیا 8 منتشر شد؛ اسنپدراگون 835 و نمایشگر 5.25 اینچی

جدیدترین مشخصات گوشی نوکیا 8 منتشر شد؛ اسنپدراگون 835 و نمایشگر 5.25 اینچیمشخصات گوشی نوکیا 8 همراه با سه تصویر واقعی از این موبایل منتشر شد؛ این تصاویر توسط اپلیکیشن شبکه اجتماعی چینی WeChat به بیرون درز کرده اند. این سه تصویر منتشر شده، گوشی نوکیا 8 را با تعدادی از بنچمارک ها نشان می  دهد که شایعات گذشته پیرامون مشخصات آن را تایید می کند. جدیدترین مشخصات گوشی نوکیا 8 حاکی از آن هستند که این موبایل با شماره مدل TA-1012، از اسنپدراگون 835 برخوردار می شود؛ این تراشه، جدیدترین سیستم روی تراشه ی کمپانی کوالکوم است که با هشت هسته ی Kyro 280 با قدرت پردازش 1.9 گیگاهرتز و پردازنده گرافیکی آدرنو 540 همراه است. این دستگاه از پنل نمایشگر کواد اچ دی با رزولوشن 2560 در 1440 برخوردار می شود. نوکیا 8 همچنین با نمایشگر 5.25 اینچی همراه می شود که برخلاف شایعاتی است که تا به حال شنیده ایم؛ اخبار گذشته حاکی از آن بودند که گوشی نوکیا 8 از پنل 5.3 اینچی برخوردار خواهد شد.

سایر مشخصات گوشی نوکیا 8 با شایعات گذشته تطابق دارند. این موبایل از رم 4 گیگابایتی و اندروید 7.1.1 نوقا بهره مند خواهد شد که آپدیت امنیتی جولای نیز برای آن در نظر گرفته می شود. این تصاویر چندان با کیفیت نیستند و در شرایطی با نور نامساعد به ثبت رسیده اند، با اینحال به تصاویر اخیری که توسط کمپانی HMD Global منتشر شده، شباهت دارند.

این گوشی هوشمند در چند ماه گذشته، سوژه ی اخبار و رسانه ها بوده است و گفته می شود که در چندین نسخه راه اندازی می شود. نسخه ی رم 4 گیگابایتی، مقرون به صرفه ترین مدل نوکیا 8 خواهد بود. هنوز مشخص نیست که کدام بازارها می توانند میزبان جدیدترین پرچمدار برند نوکیا باشند. گوشی نوکیا 8 در تاریخ 16 آگوست (25 مرداد) رسما رونمایی می شود و از ماه سپتامبر نیز عرضه خواهد شد.

سایر مشخصات گوشی نوکیا 8 با شایعات گذشته تطابق دارند. این موبایل از رم 4 گیگابایتی و اندروید 7.1.1 نوقا بهره مند خواهد شد که آپدیت امنیتی جولای نیز برای آن در نظر گرفته می شود.

.

منبع: androidheadlines

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر