;
coinex

سونی اکسپریا XZ1 و اکسپریا ایکس زد 1 کامپکت در تصاویری واقعی خودنمایی کردند

سونی اکسپریا XZ1 و اکسپریا ایکس زد 1 کامپکت در تصاویری واقعی خودنمایی کردند
سونی اکسپریا XZ1 و سونی اکسپریا ایکس زد 1 کامپکت که به ترتیب دارای شماره مدل‌های سونی G8341 و سونی G8441 هستند در تصاویری واقعی به نمایش درآمدند.

طراحی این دو گوشی شبیه به مدل‌هایی است که سونی در این یکی دو سال اخیر از آن استفاده کرده است، اما یک نکته جالب در طراحی این گوشی‌ها جلب توجه می‌کند. سنسور اثر انگشت در پنل پشتی یکی از این مدل‌ها به وضوح مشخص بوده و این بدان معناست که احتمالا سونی قصد دارد تا گوشی‌های جدید خود را به بازار ایالات متحده نیز عرضه کند.

اپل به دلیل ثبت پتنت اسکنر اثر انگشت تعبیه شده در دکمه پاور، باعث شده تا دیگر کمپانی‌هایی که از این ویژگی استفاده می‌کنند نتوانند در ایالات متحده عرضه شوند و سونی با آگاهی از این موضوع برای اولین بار دستگاهی را به نمایش گذاشته که سنسور اثر انگشت آن به طور مجزا در پنل پشتی دیده می‌شود. گفته می‌شود که احتمالا این طراحی مربوط به مدل سونی G8441 یا همان گوشی سونی اکسپریا ایکس زد 1 کامپکت است.

در لیست مشخصات هر دو گوشی سیستم عامل اندروید 8.0 قرار دارد، هر چند که در این تصاویر در واقع این گوشی سونی اکسپریا XZ1 بوده که با این سیستم‌عامل به نمایش درآمده است. پنل پشتی اکسپریا ایکس زد 1 سونی (G8341) در این تصاویر دیده نمی‌شود، بنابراین نمی‌توانیم با اطمینان بگوییم که آیا سنسور اثر انگشت در پنل پشتی این دستگاه نیز وجود دارد یا خیر؟

این دو گوشی در کنفرانس خبری که در نمایشگاه IFA 2017 در برلین آلمان برگزار خواهد شد، به طور رسمی معرفی می‌شوند، اما بر اساس شایعاتی که در اوایل سال جاری منتشر شد، احتمالا سونی در نمایشگاه ایفا 2017 از سه مدل جدید رونمایی خواهد کرد. سونی اکسپریا XZ1 (سونی G8341)، سونی اکسپریا ایکس زد 1 کامپکت (G8441) و احتمالا مدل دیگری با شماره سریال G8141 که احتمالا گوشی سونی اکسپریا ایکس 1 باشد، در این نمایشگاه معرفی خواهند شد.

جزئیات زیادی به همراه این تصاویر منتشر نشده است و به همین دلیل نمی‌توان اطلاعات دقیقی درباره مشخصات آنها بیان کرد، اما نمایشگاه IFA 2017 به زودی برگزار می‌شود و همه چیز به طور واضح و روشن آشکار خواهد شد.

منبع: androidheadlines

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر