;
coinex

ایسوس زنفون 4 سلفی و ایسوس زنفون 4 سلفی پرو؛ موبایلی برای دوست‌داران سلفی

ایسوس زنفون 4 سلفی و ایسوس زنفون 4 سلفی پرو؛ موبایلی برای دوست‌داران سلفی
گوشی ایسوس زنفون 4 سلفی و ایسوس زنفون 4 سلفی پرو با دوربین دوگانه سلفی خودنمایی خواهند کرد. تصاویر باکیفت و مشخصات ایسوس زنفون 4 سلفی (ASUS Zenfone 4 Selfie ) هم اکنون در اختیار ماست.

ایسوس زنفون سلفی با یک دوربین 13 مگاپیکسلی در پنل جلویی در سال 2015 به بازار عرضه شد. اکنون بعد از گذشت دو سال، ایسوس تعداد سنسورهای جلویی این مدل خود را در جانشین این دستگاه به دوبرابر رسانده است. این خبر به لطف فاش کننده معروف، Roland Quandt، به بیرون درز کرده است.

ایسوس زنفون 4 سلفی

ایسوس زنفون 4 سلفی

گوشی ایسوس زنفون 4 سلفی دارای یک صفحه نمایش 5.5 اینچی با رزولوشن 720 در 1280 پیکسل است و از پردازنده 4 هسته‌ای اسنپدراگون 430 با سرعت کلاک 1.4 گیگاهرتز قدرت می‌گیرد. 4 گیگابایت حافظه رم از این پردازنده پشتیبانی کرده و 64 گیگابایت حافظه داخلی خواهد داشت.

در این دستگاه از دکمه‌های خازنی استفاده شده و اسکنر اثر انگشت در دکمه هوم آن تعبیه شده است. کلید پاور و کلید تنظیم حجم صدا در سمت راست و سینی سیمکارت و کارت میکرو اس دی در سمت چپ آن جای گرفته است. نسخه استاندارد این اسمارت فون به دوربین دوگانه سلفی مجهز شده که ترکیبی از دو سنسور 20 مگاپیکسلی و 8 مگاپیکسلی است. جزئیات درباره عملکرد این دوربین سلفی وجود ندارد، هرچند که پیش بینی‌می‌شود سنسور کوچکتر، اطلاعاتی مربوط به عمق میدان را ثبت می‌کند.

سنسورهای دوربین سلفی در انتهای هر طرف از پنل جلویی قرار گرفته و دارای یک فلش LED اختصاصی است. دوربین عقب نیز مجهز به یک سنسور 16 مگاپیکسلی بوده که طراحی مربعی شکل خود را در مدل زنفون 3 حفظ کرده است.

گوشی هوشمند Zenfone 4 Selfie با 7.85 میلی‌متر ضخامت، تنها 144 گرم وزن دارد و باتری غیرقابل تعویض 3000 میلی‌آمپر ساعتی آن انرژی مورد نیاز روزانه را تامین خواهد کرد. این دستگاه با قیمتی در حدود 352 دلار معامله خواهد شد.

ایسوس زنفون 4 سلفی پرو

ایسوس زنفون 4 سلفی پرو

گوشی ایسوس زنفون 4 سلفی پرو با اندکی ویژگی‌های بیشتر نسبت به مدل استاندارد این نسخه بسته بندی شده است. این پکیج تکنولوژی دارای یک نمایشگر 5.5 اینچی آمولد با کیفیت فول اچ دی (رزولوشن 1080 در 1920 پیکسل) است. این دستگاه نیز به دوربین سلفی دوگانه مجهز شده، اما ترکیب بندی آن شامل یک سنسور 20 مگاپیکسلی و یک سنسور 5 مگاپیکسلی است که در گوشه سمت راست پنل جلویی قرار گرفته و در سمت چپ فلش LED دیده می‌شود.

در پایین نمایشگر کلیدهای خازنی وجود دارد و دکمه هوم به عنوان سنسور اثر انگشت نیز انجام وظیفه خواهد کرد. دوربین اصلی عقب نیز دارای یک سنسور 16 مگاپیکسلی بوده و متفاوت از آن چیزی است که در نسخه استاندارد دیده می‌شود.

فضای ذخیره سازی از 4 گیگابایت حافظه رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی قابل ارتقا تشکیل شده و اسنپدراگون 625 به آن قدرت خواهد داد. مشخصات دیگر قطعات سخت افزاری تقریبا همان چیزهایی است که در نسخه استاندارد قرار گرفته است. 7 میلی‌متر ضخامت و 145 گرم وزن نشان دهنده ابعاد این دستگاه بوده و قیمت فروش آن چیزی در حدود 468 دلار است.

در زیر تصاویری از نسخه رزگلد و قرمز رنگ ایسوس زنفون 4 سلفی پرو را می‌بینید.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر