;
coinex

گلکسی نوت 8 سامسونگ از رم 6 گیگابایتی و باتری 3300 میلی‌آمپر‌ساعتی برخوردار می‌شود

گلکسی نوت 8 سامسونگ از رم 6 گیگابایتی و باتری 3300 میلی آمپر ساعتی برخوردار می شودروز گذشته، تصاویر وال پیپر گوشی گلکسی نوت 8 سامسونگ منتشر شد و بار دیگر مشخصات این گوشی هوشمند را فاش کرد. تا به حال، چندین بار شاهد آشکار شدن مشخصات پرچمدار سری نوت سامسونگ بوده ایم؛ اینبار نیز مشخصات کامل تری از این موبایل به بیرون درز کرده است. اطلاعات جدید در وب سایت چینی ویبو منتشر شده اند.

اگر اطلاعات مبنع خبری جدید صحت داشته باشد، پس گوشی گلکسی نوت 8 سامسونگ از نمایشگر 6.3 اینچی با رزوشلون 2960 در 1440 برخوردار خواهد شد که با شایعات گذشته نیز مطابقت دارد. این بدان معناست که این دستگاه از یک پنل 6.3 اینچی با همان نسبت ابعادی که در گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس شاهد بودیم، یعنی نسبت ابعاد 18:9 بهره مند خواهد شد. تراشه ی کوالکوم اسنپدراگون 835 هشت هسته ای 64 بیت، تامین قدرت گلکسی نوت 8 سامسونگ را در در نسخه های بازار آمریکا و برخی دیگر از بازارها به عهده می گیرد؛ این در حالیست که سایر بازارهای جهان مثل کره، چین، اروپا و برخی دیگر، میزبان گلکسی نوت 8 با اگزینوس 8895 هشت هسته ای 64 بیتی خواهند بود. بنابر ادعای این منبع خبری، این فبلت هوشمند با رم 6 گیگابایتی و حافظه داخلی 128 گیگابایتی همراه می شود. یک باتری 3300 میلی آمپر ساعتی نیز وظیفه ی روشن نگه داشتن دستگاه را به عهده دارد. علاوه بر این، اطلاعاتی در مورد قیمت این دستگاه نیز فاش شده است؛ گفته می شود گلکسی نوت 8 سامسونگ با قیمت 999 یورو عرضه می شود، البته هنوز مشخص نیست که این قیمت برای چه بازارهایی در نظر گرفته شده است. این احتمال وجود دارد که این برچسب قیمتی برای بازار چین در نظر گرفته شده باشد و برای بازارهای دیگر، قیمت مقرون به صرفه تری در نظر گرفته شود.

تقریبا مطمئن هستیم که گلکسی نوت 8 سامسونگ شبیه به گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس خواهد بود. تصاویر منتشر شده از این موبایل، شباهت هایی را میان این دو اسمارت فون نشان داده اند که البته، گوشه ها در نوت 8 با خمیدگی کمتری همراه است. اندروید 7.1.1 نوقا به صورت پیش فرض روی این دستگاه اجرا می شود. گلکسی نوت 8 به تنظیمات دوربین دوگانه مجهز خواهد شد که احتمالا سنسورهای 12 یا 13 مگاپیکسلی ترکیب آن را تشکیل می دهند. این موبایل در تاریخ 23 آگوست (1 شهریور) رسما معرفی می شود.

.

منبع: androidheadlines

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر