;
coinex

سونی اکسپریا ایکس زد 1 کامپکت در نمایشگاه IFA 2017 معرفی می شود

سونی اکسپریا ایکس زد 1 کامپکت در نمایشگاه IFA 2017 معرفی می شودکمپانی سونی قصد دارد در نمایشگاه IFA 2017 از گوشی هوشمند سونی اکسپریا ایکس زد 1 کامپکت رونمایی کند. این کمپانی به طور معمول، هر 6 ماه یکبار، موبایل هوشمندی را به بازار معرفی می کند؛ اما اینبار نزدیک به یک سال است که هیچ دستگاهی توسط این کمپانی به بازار ارائه نشده است. با اینحال شایعات اخیر حاکی از آن هستند که گوشی سونی اکسپریا ایکس زد 1 کامپکت ، یکی از دستگاه هایی خواهد بود که در نمایشگاه IFA 2017 به نمایش گذاشته می شود.

انتظار می رود کمپانی سونی در این رویداد گوشی های اکسپریا ایکس 1، ایکس زد 1 و ایکس زد 1 کامپکت را در تاریخ 31 آگوست (9 شهریور) معرفی کند؛ این در حالیست که نسخه ی کامپکت در فاضله ی زمانی کمی از این رویداد، عرضه می شود.

یکی از افشا کننده های اخبار مربوط به سونی، در Esato Forums مدعی شده که گوشی سونی اکسپریا ایکس زد 1 کامپکت تا ده روز پس از معرفی، راه اندازی خواهد شد.

این بدان معناست که در تاریخ 10 سپتامبر باید منتظر عرضه ی این دستگاه در بازارها باشیم. البته هنوز مشخص نیست که چه بازارهایی در مرحله ی اول میزبان این اسمارت فون خواهند بود. این احتمال وجود دارد که بازارهای آمریکا واروپا، قبل از سایر بازارها این موبایل را عرضه کنند؛ همچنین گفته می شود که بازار داخلی سونی یعنی ژاپن، قبل از همه ی بازارها به فروش این اسمارت فون می پردازد.

یکی دیگر از مسائلی که هنوز نامشخص باقی مانده، نام رسمی این دستگاه است. شایعات اخیر حاکی از آن هستند که این دستگاه با نام سونی اکسپریا ایکس زد 1 کامپکت معرفی می شود. البته مدل رده بالای قبلی این کمپانی، با نسخه ی کامپکت همراه نبوده و تنها گوشی های کوچک سونی با پسوند کامپکت همراه هستند.

.

منبع: techradar

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر