;
coinex

طراحی آیفون های جدید اپل؛ آیفون 8، آیفون 7 اس و آیفون 7 اس پلاس در تصویری واقعی

طراحی آیفون های جدید اپل؛ آیفون 8، آیفون 7 اس و آیفون 7 اس پلاس در تصویری واقعی
بر اساس شایعات بسیاری که مدتهاست در فضای مجازی منتشر می‌شود، اپل در سال جاری سه مدل از آیفون های جدید خود را راهی بازارهای جهانی خواهد کرد. گوشی‌های آیفون 8، آیفون 7 اس و آیفون 7 اس پلاس این سه مدل جدید از غول کوپرتینو خواهند بود که به زودی معرفی خواهند شد.

وب سایت slashleaks به تازگی تصویری را از هر سه مدل جدید آیفون منتشر کرده و ادعا می‌کند که این تصویر زندگی واقعی این سه دستگاه را به تصویر کشیده است. در عکس منتشر شده آیفون 8، آیفون 7S و آیفون 7 اس پلاس در کنار یکدیگر جای گرفته‌اند.

آیفون های جدید اپل در سه رنگ مشکی، نقره‌ای و مسی کهربایی خودنمایی خواهند کرد. مشکی رنگ اصلی آن خواهد بود و تفاوت چندانی بین مشکی کهربایی و مشکی مات وجود ندارد.

طراحی آیفون های جدید اپل؛ آیفون 8، آیفون 7 اس و آیفون 7 اس پلاس در تصویری واقعی

گفته می‌شود که هر سه گوشی آیفون 7 اس، آیفون 7 اس پلاس و آیفون 8 از شارژ بی سیم (شارژ وایرلس) پشتیبانی خواهند کرد. آیفون 8 اپل دارای یک دوربین دوگانه با چیدمان عمودی سنسورها رخ نشان می دهد و آیفون 7 اس پلاس از دوربین دوگانه با چینش افقی برخوردار است. آیفون 7S نیز با دوربینی تک سنسور معرفی خواهد شد.

در ساختار بدنه هر سه گوشی دیگر مواد فلزی دیده نخواهد شد. بدنه شیشه‌ای در هر یه مدل خودنمایی می‌کند و تنها چیزی که از فلز طراحی می‌شود، فریم میانی آنهاست. از لحاظ تقسیم‌ بندی آیفون های جدید اپل، می‌توان گفت که آیفون 7 اس به کاربران معمولی اپل تعلق دارد، آیفون 7 اس پلاس بهترین فروش را برای این کمپانی به ارمغان می‌آورد و آیفون 8 هدیه‌ای برای جشن مراسم دهمین سالگرد آیفون خواهد بود.

رونمایی از آیفون های جدید اپل در چند هفته آینده انجام می‌گیرد و بازار گوشی‌های هوشمند جهان به زودی شاهد رقابتی سخت بین بزرگان اندرویدی بازار و غول‌های iOS اپل خواهد بود.

منبع: igeekphone

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر