;
coinex

لنوو کا 8 نوت با تراشه هلیو X23 و رم 4 گیگابایتی رسما معرفی شد

لنوو کا 8 نوت با تراشه هلیو X23 و رم 4 گیگابایتی رسما معرفی شددر هفته ی گذشته، مشخصات گوشی های لنوو کا 8 و کا 8 نوت در بنچمارک گیک بنچ رویت شد؛ اما این کمپانی به تازگی گوشی لنوو کا 8 نوت را در کشور هند معرفی کرد. این اسمارت فون رسما کار خود را آغاز کرده و با بدنه ی فلزی، اسکنر اثرانگشت در پنل پشتی، تنظیمات دوربین دوگانه و فلاش LED دوگانه همراه است. گوشی لنوو کا 8 نوت همچنین به مجموعه ای از دکمه های خازنی در زیر نمایشگر خود مجهز شده است. لوگوی این کمپانی نیز در پنل پشتی موبایل حک شده و از طراحی کاملا معمولی برخوردار است.

گوشی لنوو کا 8 نوت با سه مجموعه دکمه فیزیکی همراه است؛ دکمه ی پاور/ قفل، دکمه ی تنظیم صدا که در لبه ی سمت راست قرار دارد و دکمه ی مخصوص موسیقی که در لبه ی سمت چپ تعبیه شده است. شما می توانید برای پخش یا توقف موسیقی از این دکمه استفاده کنید و یا حتی می توانید آن را به سلیقه ی خود تنظیم کرده و از آن برای باز کردن اپلیکیشن مورد نظر خود استفاده کنید. این گوشی موبایل از تکنولوژی Theatermax و  Dolby Atoms برخوردار است و از نصب دو سیم کارت پشتیبانی می کند. جایگاه نصب سیم کارت ها در لبه ی سمت چپی دستگاه قرار گرفته است. گوشی لنوو کا 8 نوت از نمایشگر 5.5 اینچی فول اچ دی با رزولوشن 1920 در 1080 برخوردار است و یک شیشه ی 2.5D روی آن کشیده شده است. تراشه ی مدیاتک هلیو X25 ده هسته ای 64 بیت همراه با پردازنده گرافیکی Mali-T880 MP4 تامین قدرت این موبایل را به عهده دارند. این دستگاه در دو نسخه رم 3 و 4 گیگابایتی و دو حافظه داخلی 32 و 6 گیگابایتی عرضه می شود؛ این میزان حافظه قابل افزایش است. اندروید 7.1.1 نوقا به صورت پیش فرض روی این موبایل اجرا می شود. یک باتری 4000 میلی آمپر ساعتی وظیفه روشن نگه داشتن لنوو کا 8 نوت را به عهده دارد که از قابلیت شارژ سریع Turbo Charging نیز پشتیبانی می کند. یک سنسور 13 مگاپیکسلی PureCel Plus و لنز 5 مگاپیکسلی زاویه گسترده با دیافراگم f/2.0 تنظیمات دوربین دوگانه ی این موبایل را تشکیل داده اند. یک دوربین 13 مگاپیکسلی زاویه گسترده با دیافراگم f/2.0 نیز در پنل جلویی لنوو کا 8 نوت قرار دارد.

گوشی لنوو کا 8 نوت همچنین به مجموعه ای از دکمه های خازنی در زیر نمایشگر خود مجهز شده است.

این اسمارت فون در دو تنوع رنگی طلایی و مشکی عرضه می شود. نسخه ی رم 3 گیگابایتی این موبایل با قیمت 204 دلار به فروش می رسد و برچسب قیمتی 219 دلاری نیز برای نسخه ی رم 4 گیگابایتی در نظر گرفته شده است. این گوشی هوشمند از تاریخ 18 آگوست (27 مرداد) در کشور هند عرضه خواهد شد.

یک باتری 4000 میلی آمپر ساعتی وظیفه روشن نگه داشتن لنوو کا 8 نوت را به عهده دارد که از قابلیت شارژ سریع Turbo Charging نیز پشتیبانی می کند.

.

منبع: androidheadlines

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر