;
coinex

نسبت تصویر 18:9 در گوشی های پرچمدار بعدی شیائومی!

نسبت تصویر 18:9 در گوشی های پرچمدار بعدی شیائومی
نسبت تصویر که در انگلیسی Aspect ratio گفته می شود، اصطلاحی برای نمایشگرهاست. در تعریف نسبت تصویر آمده است؛ به نسبت پهنا به ارتفاع یک فریم یا تصویر، نسبت تصویر گفته می شود.

اما چرا این خبر را با تعریف نسبت تصویر آغاز کردیم؟! ممکن است که به طور تصادفی یک ویژگی کلیدی در گوشی‌های پرچمدار نسل آینده این کمپانی فاش شده باشد.

مدیرعامل شیائومی، لی جون (Lei Jun)، اخیرا با به اشتراک گذاشتن خبرهایی درباره می پاوربانک 10 هزار میلی‌آمپر ساعتی این کمپانی، احتمالا به طور غیر مستقیم به استفاده از نسبت تصویر غیرمعمول 18:9 در گوشی‌های بعدی شیائومی، شاید گوشی شیائومی می میکس 2، اشاره کرده است.

لی جون اخیرا اعلام کرده که می پاور بانک در چین به قیمت 12 دلار به فروش می‌رسد و این در حالی است که همین گجت در نیوزلند با قیمت بالای 224 دلار در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. به همین دلیل او تاکید زیادی دارد که شیائومی باید شاخه‌های و شعبه‌های شرکت خود را به خارج از مرزهای چین گسترش دهد. لی جون این موضوع را به اشتراک گذاشتن تصویری در صفحه فروش Mi Mall بیان کرد.

تصویر می پاوربانک شیائومی

تصویر می پاوربانک منتشر شده در پیج فروش می مال توسط گوشی لی جون گرفته شده است. در کمال تعجب، عکس گرفته شده با اندازه بزرگ غیرمعمولی به ویژه در طول همراه شده است.

نسبت تصویر به طور معمول با اندازه صفحه نمایش در این گوشی هوشمند سازگار است. این دستگاه با نسبت تصویر غیر معمولی همچون 18:9 همراه شده است. با وجود آنکه رزولوشن تصویر منتشر شده در ویبو ممکن است که فشرده شده باشد، اما ابعاد همچنان حفظ می‌شود؛ بنابراین این موضوع باعث می شود که گمان کنیم، گوشی هوشمند جدیدی از شیائومی احتمالا با این نسبت تصویر وجود دارد.

تنها مدل معرفی نشده از گوشی‌های شیائومی که ممکن است با نسبت تصویر 18:9 خودنمایی کند، شیائومی می مکس 2 (Xiaomi Mi Mix 2) است. ممکن نیست که نمایشگر این دستگاه بزرگتر از اندازه تصور ما باشد، اما بر اساس شایعات منتشر شده، نسبت نمایشگر به بدنه در این مدل احتمالا تا 93 درصد افزایش خواهد یافت.

شیائومی می میکس 2 گوشی هوشمندی است که به زودی توسط این شرکت چینی معرفی خواهد شد. آیا مدیر عامل این کمپانی در حال آزمایش این مدل جدید بوده است؟ به زودی متوجه این موضوع خواهیم شد؟

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر