;
coinex

تصویر جدیدی از تنوع رنگی مسی در گوشی آیفون 8 منتشر شد

تصویر جدیدی از تنوع رنگی مسی در گوشی آیفون 8 منتشر شدتصویر جدیدی که گوشی آیفون 8 را در نسخه ی رنگی مسی نشان می دهد، با شایعات گذشته پیرامون پنل پشتی شیشه ای در این موبایل، تنظیمات دوربین دوگانه ی عمودی و نمایشگر اولد بدون حاشیه مطابقت دارد. این تصاویر جدید توسط بن میلر، ویراستار خبرگزاری Giga.de منتشر شده اند.

تصویر آیفون 8 در رنگ مسی همچنین به تصاویری که اخیرا در وب سایت چینی ویبو منتشر شده، شباهت دارد؛ در این تصویر، حاشیه ی بسیار باریک بالایی و لبه ها، کاملا به رنگ سفید هستند. این احتمال وجود دارد که در نسخه ی نهایی، این حاشیه ها به رنگ سیاه طراحی شوند تا در کنار رنگ سیاه نمایشگر، کمتر دیده شوند.

مینگ چی کو، تحلیلگر معروف اخبار اپل در روز سه شنبه ی گذشته مدعی شد که این کمپانی قصد دارد گوشی آیفون را در ماه سپتامبر و در سه نسخه ی رنگی عرضه کند؛ این دستگاه در تنوع رنگی مشکی، نقره ای و طلایی به فروش خواهد رسید. این در حالیست که نسل قبلی موبایل های آیفون در شش تنوع رنگی از جمله مشکی، جت بلک، نقره ای، طلایی، رزگلد و قرمز در دسترس قرار گرفته بود.

تصویر آیفون 8 در رنگ مسی همچنین به تصاویری که اخیرا در وب سایت چینی ویبو منتشر شده، شباهت دارد؛ در این تصویر، حاشیه ی بسیار باریک بالایی و لبه ها، کاملا به رنگ سفید هستند.

این کاهش در تنوع رنگی احتمالا به دلیل مشکلات در روند تولید به وجود آمده است. مینگ چی کو پیش بینی کرده که در مرحله ی اولد توزیع گوشی آیفون 8 اپل، تنها 2 تا 4 میلیون واحد عرضه می شود.

گفته می شود گوشی آیفون 8 از پردازنده A11، تشخیص چهره سه بعدی و شارژ سریع و بیسیم برخوردار می شود. دکمه هوم فیزیکی نیز جای خود را به یک دکمه ی مجازی می دهد، هرچند که این ویژگی هنوز در هاله ای از ابهام قرار دارد؛ چرا که مشخص نیست چه سرنوشتی در انتظار قابلیت تاچ آیدی خواهد بود.

.

منبع: appleinsider

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر