;
coinex

گوشی موتورولا موتو زد 2 فورس با 6 گیگابایت رم در تنا رویت شد

گوشی موتورولا موتو زد 2 فورس
گوشی موتورولا موتو زد 2 فورس (Motorola Moto Z2 Force) توانست تاییدیه آژانس رگولاتوری چین، TENAA، را دریافت کرده و بنابراین لیستی از مشخصات آن نیز آشکار شد.

موتورولا موتو زد 2 فورس یکی از گوشی‌های بالا رده کمپانی لنوو است. این دستگاه در بازارهای ایلات متحده با برچسب قیمت 720 دلار عرضه می‌شود و اکنون با دریافت تاییدیه تنا مشخص شد که به زودی در بازارهای چین نیز خودنمایی خواهد کرد.

گوشی Moto Z2 Force شباهت بسیار زیادی به مدل موتو زد 2 پلی دارد که کمی بیشتر از یک ماه گذشته راهی بازار چین شد. تنها تفاوتی که انتظار می‌رود در بین این دو مدل وجود داشته باشد، مشخصات بالا رده‌ای است که در گوشی موتورولا موتو زد 2 فورس دیده می‌شود. موتو زد 2 پلی گوشی میان رده‌ای است که به پردازنده اسنپدراگون 625 مجهز شده است، اما لیست مشخصات موتو زد 2 فورس جذابیت‌های بیشتری دارد.

لیست منتشر شده در تنا نشان می‌دهد که موتو زد 2 فورس دارای یک نمایشگر 5.5 اینچی اولد با رزولوشن 1440 در 2560 پیکسل است. این دستگاه با 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی در این لیست جای گرفته و در چین با پردازنده‌ای با فرکانس کاری 2.35 گیگاهرتز قدرتنمایی خواهد کرد. این پردازنده از قبل با نام اسنپدراگون 835 شناخته شده است.

باتری این اسمارت فون دارای ظرفیت 2565 میلی‌آمپر ساعت بوده و بر اساس شایعات قبلی با ماژول موتو مدز باتری، این ظرفیت قابل افزایش خواهد بود. این گوشی هوشمند نسخه 7.1.1 اندروید نوقا را اجرا کرده و رابط کاربری ZUI بر بالای این سیستم عامل گوگل نقش خواهد بست.

از دیگر مشخصات گوشی موتورولا موتو زد 2 فورس می‌توان به دوربین دوگانه آن اشاره کرد که ترکیبی از یک سنسور 12 مگاپیکسلی و یک سنسور 8 مگاپیکسلی است. برای گرفتن سلفی نیز یک دوربین 5 مگاپیکسلی در پنل جلویی این دستگاه در نظر گرفته شده است. در کنار هر دو دوربین جلو و عقب یک فلش LED دوگانه قرار گرفته است.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر